Alla inlägg under maj 2009

Av Linnea Gustafsson - 25 maj 2009 17:10

idag ha de verkligen inte hänt nånting typ, jag ha städat lägenheten jätte noga o mublerat om lite.. o sen gick ja på salongen o jobba 4a timmar, o nu sitter jag här o ha nyss ätit, o väntar på att ett par som ska komma  o hämta Soffgruppen som jag ha sålt till dem....


Efter de ska jag ut o springa en sväng, ska bli sköönt!!

Puss

Av Linnea Gustafsson - 23 maj 2009 09:15

Nu ha jag festat onsdag, torsdag o fredag! så idag känner jag mej jäkligt sliten, o nu om 40min så ska jag till intersport o sälja dom nya Bungypump stavarna... de ska bli roligt!

Men nu ska ja äta lite först o sen gå ner en sväng till salongen o tända upp oså, eftersom jenny ska jobba åt mig där...


Sen blir de nog en väldigt lugn dag!

Eller vad säger vi jenny, Lund ikväll o festa gärnet...;)

Puss!

Av Linnea Gustafsson - 21 maj 2009 18:44

igår så jobbade jag o jenny på salongen, de va bal i ängelholm igår så de blev en hel del uppsättningar, efter de gick vi på after work o åt god mat o drack öl på en uteservering i solen...=)


O i dag så åkte jag o tina, jenny, joppe, jörgen´o han barn ut med jörgens båt.. o solade o badade i havet, o åt varmkorv o baguetter, o drack rosévin m fanta o en hel del öl.. så jäkla CHILL...:D haha!!

o nu när vi kom hem så inse vi hur mkt solen ha tagit ha bränt oss i ansiktet o axlarna o typ överallt, skälv ha ja solglasögon ränder..:) Hett..=)


Puss på er!

<3

Av Linnea Gustafsson - 17 maj 2009 20:37

här få ni några bilder från Kullaberg, där våran 2årsdag ägde rum bland annat! de va otroligt fin utsikt! o sen gick vi till en grotta o avslutade med en god mjukglass, sen åkte vi hem o tränade tillsammans, efter de åt vi tacos o nu ska vi se en film o sen mysa lite..=) vi va även o kollade på e ny soffa på Möbler o hemkultur den va super fin!!


Ha en trevlig kväll! Puss

Av Linnea Gustafsson - 17 maj 2009 10:51

idag är det den 17e maj och de e våran 2års dag!<3 kommer blir en underbar dag med mkt pussar o mys..


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 15 maj 2009 19:52

idag jobba jag på salongen 10-17 o sen så sprang jag en timme.. o nu håler vi på o laga lite kött o pommes o bea.. mums!!

Men tommy e ju lite sjuk, han ha ont i magen.. åh ni vet hur killar e.. de e ju så SJUKT SYND OM DOM... fick nyss höra: alltså gumman de här e 20ggr värre än mensverk! magen håller på o gå sönder...!

Mm lilla hjärtat du ha ont i magen en gång om året o vi tjejer en gång i månaden.... sluta klaga! :)

Jaja.. men nu ska vi njuta av denna fredag kväll=)

o imorn så börjar jag på salongen vid kvart över åtta, jobbar ensam på salongen=)


Ha en trevlig kväll!!

Puss!

Av Linnea Gustafsson - 15 maj 2009 09:28

idag så blir de jobb hela dagen!! åh vädret är helt underbart, så de hade ju inte skadat om man va ledig idag! jobbar även imorn!

Ikväll blir de nog bara god mat o tv tittande kan ja tänka mig, ska även hinna med o träna=)


Ha en kanon dag mina vänner=)

Puss

Av Linnea Gustafsson - 14 maj 2009 15:18

imorse åkte jag o jenny till väla för shopping!! :D

Vi hittade en hel del!! jag köpte ett par shorts o linne o smink o en tshirt till tommy... o nu ska jag ut o springa en timme tänkte ja o städa o tvätta lite! är ledig i dag som ni kanske förstår..=) ha jobbat 10 timmar i sträck o sånt så de e däför jag inte ha skreve på ett tag!


Igår hade jag iaf namnsdag så då fick jag en jätte fin stor blomma av tommy o en travlapp. o av jenny o viggo fick jag jätte fina kort=) o sen fick ja pengar av farmor=)

Men här få ni lite vackra bilder på kläder vi hittade! hahahha


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards