Alla inlägg under augusti 2009

**

Av Linnea Gustafsson - 31 augusti 2009 21:49

Hej på er! jag ha varit ledig idag från jobbet, eftersom jag jobbade i lördags, men tyvär ha ja vare sjuk i dag, haft halsont o feber. blev för hårt i lördags:/ kanske! på lördagen så jobbade jag till klockan 12 iaf o sen gick ja på stan med jenny, köpte ett par jeans iaf!=) o sen bjöd jenny mej på middag o hon firade min födelsedag 2 v för tidigt eftersom ja åker till norr på fredag! jag fick choklad o honung av viggo o en ROSA innebandyklubba av jenny, för vi ska börja spela på allvar=)

men på kvällen så satt vi o festade hemma hos jenny o gick sedan till emmy där de va upp emot 15 brudar... sen fick ja en jävla kommentar av nån brudjäkel som sa: jag är iaf inte tillsammans med min kille för pengar, o dessutom så suger tommys bror tobias i hockey, o jag bara: okey är de därför han spelar i landslaget o nhl eller?? hon bara: jag ha haft en kille som spelade i U16 o jag va iaf bara tillsammans med han för kärleken... o jag bara: de e ju klart eftersom inte 16åringar känar pengar pucko!

Hon: men jag vet iaf att du bara e tillsammans med tommy för pengar! Jäkla idiot brud!

Sen va ja jäkligt irretrad på henne ett tag, för sen gaggade hon ihop med 10 andra tjejer som helt plötsligt blev emot mig? vad ha jag gjort liksom?


Jaja vi hade rätt trevlig kväll tillslut.. o söndagen va väldigt lugn gick endast på bio o såg beck med älsklingen...


O nyss ha ja skjussat tommy o mario till hallen eftersom dom åker till sweich på cup i kväll... men nu ska ja sova så ja kanske blir lite piggare!


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 28 augusti 2009 09:39

denna vecka ha gått sjukt fort!!! igår jobbade jag 10-18 o sen sprang jag en timme o efter de va vi bjudna på middag hos pim..

o sen hade tommy hyrt män som hatar kvinnor! de e en av dom avolut bästa filmerna ja ha sett! o imorse gick jag o solade kvart i åtta o sen tog ja en dusch o ha precis fixat mej, ska strax gå på jobbet! ikväll blir de bara mys framför tv'n med jenny!

Puss!!


*EN VECKA KVAR TILL FLYGET GÅR HEM TILL NORR!! <3<3<3

Av Linnea Gustafsson - 27 augusti 2009 09:30

godmorgon sötnosar!

igår jobbade jag 10-18.30 sen åt jag o tommy lite o efter de åkte vi o spelade en tennis turnerning där JAG vann! men tommy skyllde på att han inte ha nå mörkerseénde, eftersom de blev lite mörkare mot slutet!

Dessutom så klippte jag mig i dag, klippte bort minst en decimeter.. så nu ha ja bara lite längre än  axlarna.. men de e jäkligt skönt, väldigt fylligt!

ska gå till jobbet nu!

Hoppas ni får en bra dag!

Puss

Av Linnea Gustafsson - 25 augusti 2009 21:25

gokväll på er!!! idag ha ja jobbat från 10-19, hade väldigt mkt färgningar o slingor så dagen gick jätte fort! tommy hade sedan gjort mat till mej, så de va sött! o efter de ha ja bara sett en halv film:p o nu ha ja precis kommit in, ha varit  solat! de va riktigt sköönt!!

Ska ta en lång dusch nu o måla naglarna..=)


Sov goott på er!

Puss!!!

Oj!

Av Linnea Gustafsson - 24 augusti 2009 11:54

Oj va helgen gick fort!! fredagen jobbade jag 11-17 o efter de så spelade jag tennis med en kilkompis här nere.. lördagen så jobbade jag 8-12 o efter de blev de en sväng på stan med jenny, systemet o spela trav o kolla i affärer! o efter de köpte jag lite mat o gick hem o kollade på v75, de blev en liten vinst på typ 700:- men va jävligt nära o vinna 10 000:- men men.. sen blev de en sovstund o gjorde sedan ordning mej för lite fest, så jag gick till jenny o tänkt gå ut i ängelholm.. men i sista sekund beslutade vi oss för att vi skulle åka till Lund i stället, så vi tog bilen hem till helene i lund där hon hade två super trevlig vänner.. så vi förfestade o gick sen ut på krogen... riktigt trevlig stad!!

igår va de bara en bakis dag.. orkade inte med mkt..=)


O idag är jag ledig!!! sååå himla skönt!!!

puss

Av Linnea Gustafsson - 21 augusti 2009 18:14

Äntligen fredag!! jag älskar verkligen fredagar!! haft en skön dag på salongen!! de va mkt trevliga kunder! o allt gick kanon! ha precis kommit hem ha lagat en köttgryta super gott! tänkte vell ta mig en löprunda, sprang även en timme i morse, men när man e ensam hemma så ha man inte så mkt annat för sig! rikard ringde idag! så vi ska nog fira min födelsedag i hsand! så lite för fest hos rikard o ak hade inte varit fel..=)

Vill bara åka hem nu på studs!!! ;)


Ha en mysig fredag!! Puss!!

Av Linnea Gustafsson - 19 augusti 2009 17:12

Hej på er! idag ha de vare en skön dag! jag klev upp klockan åtta o sprang en timme, efter de dusch o frukost o sen gick jag på ett bankärende.. klockan elva började jag o jobba o hade fullbokat till halv fem, o då slutade jag! så nu sitter jag bara här ensam, för tommy e på cup i västerås typ.. så jag ska göra fint i lägenheten ta en lång promenad o sedan bara se en film!


JAG ÅKER DEN 4/9 O STANNAR I NORR TILL DEN 21/9!! -Underbart!!

Saknar dessa tjejer vill ja lova!!

Puss  

Av Linnea Gustafsson - 17 augusti 2009 18:41

hej på er!!

Idag ha ja jobbat 10.30-18.30 o nu sitter jag o väntar på att tommy ska göra färdigt maten, tänkte nog ta en liten löptur efter maten=) o sen ska ja bara ligga i soffan o läsa en bok.=)

Idag är de bara 2veckor kvar till lotta kommer, ska bli så roligt o träffa min lilla gumma igen!!


Puss o kraam!

Ovido - Quiz & Flashcards