Alla inlägg under juni 2010

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2010 18:21

Idag ha jag jobbat som vanligt, o just nu väntar jag på att maten ska smälta så ja kan gå ut o springa en timme, ska blir riktigt skönt! efter de ska ja gå i genom lite flytt kartonger, eftersom vi ska flytta ner våra saker till leksand till helgen.=)


  


Puss!!


Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2010 22:51

Igår tog lillebror studenten, de va så otroligt fint, de kom tårar från mina ögon.. alla är så otroligt lyckliga, o de gör mig så glad, sen tänker ja tillbaka när ja tog studenten, de va den bästa dagen i mitt liv, åh de visade jag med på scenen.. får alltid höra hur galen ja va på scenen, haha! men de e bara härliga minnen...

idag tog tina, tommys lillasyster studenten, ja kunde tyvär inte komma pga av jobb.. men i morn ska vi fira både tina o jennifer..=)

 

  

Sen att du orkar lägga dej i mitt o tommys förhållande här på bloggen gör mig bara irreterad.. o att jag ska lägga ner mer tid på vissa saker, istället för på mitt utseénde.. haha! VISSA ÄR NATURLIGT FIN, o Jag är en utav dom...;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards