Alla inlägg under januari 2010

Av Linnea Gustafsson - 28 januari 2010 12:10

igår åkte ja faktiskt 1mil skidor här i skåne=)

de va helt underbart, de fanns inge maskinspår men de gick ändå!

efter de jobbade ja fem timmar o sen hade älsklingen bokat massage till mig<3

så sött!

idag ha jag o jenny gått en morgon promenad o idag börjar ja vid tre väldigt skönt!

jag o älsklingen bokade även en utlandsresa igår, så vi åker nu den 9e febuari, bara typ en on halv vecka kvar;) weeeeeeiiiiiii!

vi ska åka o hälsa på  mamma på las palmas, ska bli så kul o träffa mammi också!

 

Puss kraam

Av Linnea Gustafsson - 25 januari 2010 17:39

idag ha ja vare ledig, riktigt skönt!

så jag va till läkaren i dag vid tio men ja kom tyvär en månad för tidigt de va den 25februari ja skulle vara där, så himla typiskt mig!  :o) haha

sen ha ja faktiskt inte gjort så mkt, ja ha gjort mellan bruna slingor i mitt hår, så nu är de 50% mörkt o 50% ljust, ni fick som ni ville..;)

 

nu sitter ja o äter en pan pizza ska åka på hockey snart, rögle möter södertälje så de blir en viktig match! men de ska nog gå bra, får vi hoppas!

bild kommer på håret, men inte idag=)

Puss Kram!<3

Av Linnea Gustafsson - 22 januari 2010 19:56

Vilken hårfärg tycker ni att jag e finast i???

  Blont?   Blont överhår m mörkare under

 slingat?



   

eller bara mörkbrunt??


Ha beslutsångest hur ja vill ha mitt hår just nu:S


Av Linnea Gustafsson - 22 januari 2010 19:40

då va de äntligen fredag o jag ha haft en sjukt jobbig dag på salongen de ha vare dybbel bokningar typ hela dagen, o sen klockan sex så tränade ja uppsättningar på johanna inför gesället...

nu sitter ja här med en pizza vid sidan av mig, o jenny e på väg hit, vi ska dricka lite vin o prata skit! ska bli mysigt..=)

 

Men i morn jobbar jag tyvär 8-13.. sen ska ja till andrea o kolla på matchen,

o mysa med tjejkompisarna där..

Ha en trevlig helg mina vänner!

Puss!!

Av Linnea Gustafsson - 18 januari 2010 17:52

Helgen blev rätt lugn i lördagskväll så kom de tre par hem till oss, så vi drack vin ända till halv fyra på natten, men de va verkligen jätte trevligt!!

söndag så sov vi ut länge tillsammans o sen sprang jag en timme på stranden=)

o efter de gick vi på bio o såg snabba cash med lovan o johan andrea o sjöa o mario.. men den va inte lika bra som ja trodde att den skulle vara.:(

idag ha ja tränat en timme o sen jobbat fem timmar, ikväll blir de till att kolla på idrottsgalan o paradis hotel..=)


ha en trevlig kväll! Pusss

  

Av Linnea Gustafsson - 16 januari 2010 10:47

Skönt att äntligen få sova ut, ha ju jobbat ensam på salongen i tre dagar o då va ju salongens numret kopplat till min mobil o  kunder ringde typ halv åtta på morgonen..

igår så jobbade jag 11-16 o sen sprang ja en timme o sen blev de till o dusha o åka till lovan o johan för middag, vi kollade lite lets dance o sen spelade vi monopol, där ja vann såklart!

 

Nu ska ja ta med en morgon löptur, efter de ska ja slinga lovans hår o efter de bli de lite mat o sen sa rögle möta brynäs ikväll här hemma, sen hamnar vi nog på nån krog för ett glas vin..

 

Hoppas ni får en trevlig lördag!

Kraam

Av Linnea Gustafsson - 14 januari 2010 09:32

Igår så jobbade ja själv på salongen, de va rätt lugn dag efter de fick ja Manikyr! o sen slingade ja håret hos lovan=)

o efter de åkte vi o shoppade på väla, de blev ett par Replay skor lite  mer vinter skor dom gick på 1800:- :S men ja kan säkert ha dom nästa år ockå=)

sen köpte ja tights, linnen, smink o en Levis tshirt till älsklingen=)

efter de åkte vi hem o gjorde oss i ordning för middag, så då åkte ja o tommy o lovan o johan o mario o hjalle till Oléarys i helsingborg, jätte trevligt faktiskt!

 

Nu ska ja äta lite frukost o sen börjar ja på salongen vid elva o jag har en rolig dag framför mig, me mkt färg!

efter de ska jag o lovan o linda gå på el greco o pimpla lite vin o kolla på våra pojkar när dom möter Timrå idag=)

 Puss!

Av Linnea Gustafsson - 11 januari 2010 18:43

idag ha de varit väldigt stressigt på jobbet, jobbade 09.30-18.30

o nu a ja precis sprungit hem o ha gjort en blåbärspaj o snart kommer johan o lovan för vi ska ha filmkväll!=)


de blev även fest i lördags!=) här kommer några bilder=)


Puss!

      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards