Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

hejdå ängelholm!

Av Linnea Gustafsson - 1 mars 2010 22:26

Nu ha ja jobbat min sista dag på salongen i ängelholm, ska till salongen i morn bitti o äta frukost med min chef o prata igenom en del saker, sen ska ja åka o säga hejdå till jenny på hennes salong. o sen ska ja o älsklingen hjälpa pim o köpa några inredningssaker, o sen ska ja o älsklingen hem o mysa innan ja sätter mej på flyget till Norrland!!

 

De e faktiskt med blandade känslor som man åker härifrån, självklart bli de underbart som fasen att komma hem till alla nära o kära.. o samtidigt ha ja bott här i drygt två år o man ha hunnit träffat många underbara människor!! som man ha måstat säga hejdå till... så ikväll ha jag o andréa o lovan o johan träffats en sista gång på länge... kommer sakna min o älsklingen o johan o lovans filmkvällar o allt skoj vi ha gjort på kvällarna. men vi ska träffas i sthlm i sommar o ta igen allt skoj!

 

Nu ska ja lägga mej i sängen med en kopp te o läsa min nya bok ja köpte idag!

godnatt mina vänner<3

Pussss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Gustafsson - 12 november 2010 23:25

Heej nu va de sjuuuuukt länge sen ja skrev här, känner att jabörjar få tillbaka lusten att skriva!! De ha hänt väldigt mkt denna höst!! både positiva o negativa saker! Började iaf med att klara gesället, vilket känns sjuuukt sköönt! sen fick j...

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2010 18:21


Idag ha jag jobbat som vanligt, o just nu väntar jag på att maten ska smälta så ja kan gå ut o springa en timme, ska blir riktigt skönt! efter de ska ja gå i genom lite flytt kartonger, eftersom vi ska flytta ner våra saker till leksand till helgen.=...

Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2010 22:51


Igår tog lillebror studenten, de va så otroligt fint, de kom tårar från mina ögon.. alla är så otroligt lyckliga, o de gör mig så glad, sen tänker ja tillbaka när ja tog studenten, de va den bästa dagen i mitt liv, åh de visade jag med på scenen.. få...

Av Linnea Gustafsson - 13 maj 2010 19:11

Hej mina vönner, sämsta uppdateringen ever! förlåt för de.. ha haft väldigt mkt innan gesället o sen jobbat 100% med..   JUST NU befinner jag mej i Marbella i spanien, helt underbart ha tagit massa bilder så ja lägger ut dom när ja kommer tillb...

Av Linnea Gustafsson - 10 april 2010 00:25


idag ha ja jobbat till fyra sen tog jag o charlotte bilen till sundsvall o shoppade lite o sen hade vi bokat bord på bergsåker på deras restaurang där vi käkade o spelade v65 o min häst tävlade även. han kom tyvär bara fyra trodde verkligen på vinst ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards