Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

städning

Av Linnea Gustafsson - 28 februari 2010 12:06

fy faan va ja städar just nu, håller på o gå i genom alla lådor o kastar massvis med saker, ha städat två rum o de e ha tagit 3timmar, o ja ha lovat mig själv att aldrig hä grejor under sängen igen, för fy föör vad mkt damm de samlas... usch!!

har tre rum kvar nu, o ja håller även på att tvätta 3 tvättar.. men sen klockan fyra ska ja belöna mej med en manikyr.. skönt ska de bli! men ska jobba på fyra timmar till med städning först... sen ikväll ska ja beställa en pizza o börja packa inför hemfärden.. ska vara hemma minst ett halvår :D :D :D

så ja törs inte äns räkna hur många väskor ja kommer att behöva ta med mig..:S

jaja nu ska ja förtsätta med städningen... ville bara skriva av mej lite...

Har som tur uggla som pumpar i högtalarna så då håller man humöret uppe iaf..=)

 

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Gustafsson - 12 november 2010 23:25

Heej nu va de sjuuuuukt länge sen ja skrev här, känner att jabörjar få tillbaka lusten att skriva!! De ha hänt väldigt mkt denna höst!! både positiva o negativa saker! Började iaf med att klara gesället, vilket känns sjuuukt sköönt! sen fick j...

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2010 18:21


Idag ha jag jobbat som vanligt, o just nu väntar jag på att maten ska smälta så ja kan gå ut o springa en timme, ska blir riktigt skönt! efter de ska ja gå i genom lite flytt kartonger, eftersom vi ska flytta ner våra saker till leksand till helgen.=...

Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2010 22:51


Igår tog lillebror studenten, de va så otroligt fint, de kom tårar från mina ögon.. alla är så otroligt lyckliga, o de gör mig så glad, sen tänker ja tillbaka när ja tog studenten, de va den bästa dagen i mitt liv, åh de visade jag med på scenen.. få...

Av Linnea Gustafsson - 13 maj 2010 19:11

Hej mina vönner, sämsta uppdateringen ever! förlåt för de.. ha haft väldigt mkt innan gesället o sen jobbat 100% med..   JUST NU befinner jag mej i Marbella i spanien, helt underbart ha tagit massa bilder så ja lägger ut dom när ja kommer tillb...

Av Linnea Gustafsson - 10 april 2010 00:25


idag ha ja jobbat till fyra sen tog jag o charlotte bilen till sundsvall o shoppade lite o sen hade vi bokat bord på bergsåker på deras restaurang där vi käkade o spelade v65 o min häst tävlade även. han kom tyvär bara fyra trodde verkligen på vinst ...

Ovido - Quiz & Flashcards