Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Hej på er

Av Linnea Gustafsson - 20 februari 2010 19:16

Då va de lördag, o de innebär fest;)

Grabbarna i laget ha lagfest, så då ska vi tjejer jag o lovan o linda ha minst lika roligt, vi ska först vara hos lovan o se melodifestivalen o äta pizza o förfesta lite sen lär vi vell hamna på nått utställe.=)

jag ha inte gjort ett enda dugg idag, sov till halv elva sen somna ja om ett till halvsex..:S men tro ja behövde de efter allt os tittade på nätterna i veckan...

men nu ska ja boka en taxi, pallar inte o gå 800m i detta snöoväder..:)

Ha en trevlig kväll=)

Puss kram

  

 
 
Ingen bild

Jon

20 februari 2010 21:22

WOW, you are the one for sure ;)
Sån sjukt fin kropp modell utan att tveka på det.

 
Ingen bild

Emma

20 februari 2010 21:25

;)

 
Ingen bild

Johan

20 februari 2010 21:35

meh har inte du haft piercing i naveln förut :O?

 
Ingen bild

Camilla

21 februari 2010 17:17

Vacker tjej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Gustafsson - 12 november 2010 23:25

Heej nu va de sjuuuuukt länge sen ja skrev här, känner att jabörjar få tillbaka lusten att skriva!! De ha hänt väldigt mkt denna höst!! både positiva o negativa saker! Började iaf med att klara gesället, vilket känns sjuuukt sköönt! sen fick j...

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2010 18:21


Idag ha jag jobbat som vanligt, o just nu väntar jag på att maten ska smälta så ja kan gå ut o springa en timme, ska blir riktigt skönt! efter de ska ja gå i genom lite flytt kartonger, eftersom vi ska flytta ner våra saker till leksand till helgen.=...

Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2010 22:51


Igår tog lillebror studenten, de va så otroligt fint, de kom tårar från mina ögon.. alla är så otroligt lyckliga, o de gör mig så glad, sen tänker ja tillbaka när ja tog studenten, de va den bästa dagen i mitt liv, åh de visade jag med på scenen.. få...

Av Linnea Gustafsson - 13 maj 2010 19:11

Hej mina vönner, sämsta uppdateringen ever! förlåt för de.. ha haft väldigt mkt innan gesället o sen jobbat 100% med..   JUST NU befinner jag mej i Marbella i spanien, helt underbart ha tagit massa bilder så ja lägger ut dom när ja kommer tillb...

Av Linnea Gustafsson - 10 april 2010 00:25


idag ha ja jobbat till fyra sen tog jag o charlotte bilen till sundsvall o shoppade lite o sen hade vi bokat bord på bergsåker på deras restaurang där vi käkade o spelade v65 o min häst tävlade även. han kom tyvär bara fyra trodde verkligen på vinst ...

Ovido - Quiz & Flashcards