Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

vilken dag!

Av Linnea Gustafsson - 28 mars 2010 19:17

idag ha jag haft fotbolls dm i övik

skulle åka vid kvart i åtta, o då hade dörrarna frusit o sen rutorna tog en evighet o skrapa o sen när ja kör ett tag så ha vindrutetorkarna frusit o när ja ska slå bort isen så gick den skiten sönder..men sen när ja hade kört en mil så kollar ja på klockan i bilen o ser att den e 05.55

jahapp.. ja ställde ju fram min mobil en timme innan ja la mig o sen ställde den om sig en gång till gång till automatiskt.. så ja va en timme för tidig.. men som tur va så fick ja va hos lotta innan samlingen på skyttis..=)

 

första matchen så kom ja in efter 20 min o de va bara 30min matcher o vi låg under med 2-1 o då dribblade ja förbi tre spelare o gjorde mål.. så de blev oavgjort=)

  

 

andra matchen spela ja hela matchen o gjorde mål på volley när de va 5 min kvar.. så de va gött! där vann vi

 

sen vann vi tredje o fjärde matchen där de blev två assist för min del..

sen åkte ja o lotta på max o käkade.. o snackade på om allt, o vi ha en hemlis som kommer att ske inom 2månader..=)

 

Hoppas ni ha haft en trevlig helg..=)

Puss!!

 
 
Ingen bild

Matte

28 mars 2010 21:52

En dold talang eller ;)?

 
Ingen bild

JENNY

31 mars 2010 20:50

datta vi ÄGDE den MOORE festen..:)))) sjukt kul vi hade!!! lite stört att vi inte klådde rekordet bara ..;P
Hoppas du har de fint...
saknar dig mASSSSSOR!!!!

 
Ingen bild

Roob

9 april 2010 17:50

Finns det något hetare än en snygg tjej som gymar och idrottar? Önskar att du tänade på mitt gym. ;)
Bästa hälsningar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Gustafsson - 12 november 2010 23:25

Heej nu va de sjuuuuukt länge sen ja skrev här, känner att jabörjar få tillbaka lusten att skriva!! De ha hänt väldigt mkt denna höst!! både positiva o negativa saker! Började iaf med att klara gesället, vilket känns sjuuukt sköönt! sen fick j...

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2010 18:21


Idag ha jag jobbat som vanligt, o just nu väntar jag på att maten ska smälta så ja kan gå ut o springa en timme, ska blir riktigt skönt! efter de ska ja gå i genom lite flytt kartonger, eftersom vi ska flytta ner våra saker till leksand till helgen.=...

Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2010 22:51


Igår tog lillebror studenten, de va så otroligt fint, de kom tårar från mina ögon.. alla är så otroligt lyckliga, o de gör mig så glad, sen tänker ja tillbaka när ja tog studenten, de va den bästa dagen i mitt liv, åh de visade jag med på scenen.. få...

Av Linnea Gustafsson - 13 maj 2010 19:11

Hej mina vönner, sämsta uppdateringen ever! förlåt för de.. ha haft väldigt mkt innan gesället o sen jobbat 100% med..   JUST NU befinner jag mej i Marbella i spanien, helt underbart ha tagit massa bilder så ja lägger ut dom när ja kommer tillb...

Av Linnea Gustafsson - 10 april 2010 00:25


idag ha ja jobbat till fyra sen tog jag o charlotte bilen till sundsvall o shoppade lite o sen hade vi bokat bord på bergsåker på deras restaurang där vi käkade o spelade v65 o min häst tävlade även. han kom tyvär bara fyra trodde verkligen på vinst ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards