Alla inlägg under januari 2009

Av Linnea Gustafsson - 31 januari 2009 10:38

Jag o charlotte vaknade nyss! idag ska vi hinna med att gå en promenad, sola, fika på stan! Även gå i stan en sväng här i ängelholm o sen blir de Match Rögle-Södertälje....:D Sen ska vi äta lite tacos o sen är de FEEEESSSSTTT!!

Av Linnea Gustafsson - 30 januari 2009 10:28

Weeei i går kom charlotte hit till ängelholm!! hon landade vid halv elva : ) sen åkte vi o hyrde en AS dålig film o massa godis!


Idag ha vi en hel del vi ska hinna med! vi vaknade nyss o nu snart ska vi ta en skönlöptur vid vatten, sen ska vi små kolla lite i ängelholm, så styr vi vidare till helsingborg o gå i stan o köpa lite roliga grejer! Färjan över till danmark och helsingör ska vi hinna med också:D sen ikväll vet man aldrig vad som händer när vi e med varandra... ;)


Puss!

; )

Av Linnea Gustafsson - 27 januari 2009 10:12

börjar på salongen klockan ett i dag! såå himla sköönt! så nu ska jag ta en löptur i de härliga vädret sen ska jag gymma lite=) Efter jobbet när ja slutar vid halv sju så ska jag åka på bahnof förmodligen med salle o kolla rögle- timrå! :D


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 26 januari 2009 22:39

Efter tommy's säsong så ska vi åka till grekland hade vi tänkt oss!

Min moster o Mormor bor i grekland och min moster ha fått barn för nått års sen.. och de e min första kusin! såå de ska bli såå himla roligt o träffa dem!! På bilden här är min moster och min kusin! så himla fint!!

Av Linnea Gustafsson - 26 januari 2009 16:17

Här kommer lite bilder från norrland! =)


Idag började jag på salongen klockan 11 de va skönt med sovmorgon! nu ha ja nyss slutat! ska ta o göra lite pytt i panna nu=) sen ska jag ner på salongen igen och klippa o slinga Salle! Tänkte även försöka att jämna ut min egen färg...o lägga mörkade runt ansatserna o lite slinger även..=) lär ju inte ha nå hår kvar efter de men.. haha!

Av Linnea Gustafsson - 26 januari 2009 16:15

Ovido - Quiz & Flashcards