Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Gustafsson - 12 november 2010 23:25

Heej nu va de sjuuuuukt länge sen ja skrev här, känner att jabörjar få tillbaka lusten att skriva!!

De ha hänt väldigt mkt denna höst!! både positiva o negativa saker!

Började iaf med att klara gesället, vilket känns sjuuukt sköönt!

sen fick ja ett väldigt jobbigt besked, som ja aldrig trodde att ja skulle vara med om, men operation blev de.. men nu är den gjord o de känns väldigt skönt!!

Sen så va de meningen att ja skulle flytta till leksand, men fick ett väldigt bra jobb erbjudande på intersport i övik o de jobbet tog ja o fick tag i en liten etta. känns lite litet när man e van o bo i en lägga på 100kvm till 30 men den ha blivit väldigt mysig iaf, o jag e knappt hemma ändå jobbar ju 100% sen går jag o mikka o tränar på step in varje dag efter jobbet, så deblir mest att man sover här.. men ja trivs väldigt väldigt bra med mitt liv just nu!!

 

Sen kom ja o lotta nyss hem från en resa ner till käna ängelholm. vi gick en fashion show o gjorde lite plåtningar, de va sjuukt kul! o helt underbart att få träffa min underbara jenny igen!

Här kommer lite bilder!

 

Love //Linnéa

      

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards