Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

HEEJ HEEJ

Av Linnea Gustafsson - 13 maj 2010 19:11

Hej mina vönner, sämsta uppdateringen ever!

förlåt för de.. ha haft väldigt mkt innan gesället o sen jobbat 100% med..

 

JUST NU befinner jag mej i Marbella i spanien, helt underbart ha tagit massa bilder så ja lägger ut dom när ja kommer tillbaka till sverige!

vi är hela familjen enström som är här så vi är 13st..

vi ha hyrt ett as stort hus här, vi ha tjugo sovrum, egen tennisbana, stooor pool, 6st jacuccis, eget gym, bastu samt ångbastu o turkistbad.. ja m.m men bilder kommer snart..

vi ha bara legat här vid huset o njutit o druckt massa drinkar o cider, ha varit o shoppat en dag, men de blev endast en klänning!

 

imorn ska vi åka hem, rätt skönt också faktiskt!

Puss på er!

 
 
Ingen bild

Jon

15 maj 2010 18:52

ÄNTLIGEN skriver du :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Gustafsson - 12 november 2010 23:25

Heej nu va de sjuuuuukt länge sen ja skrev här, känner att jabörjar få tillbaka lusten att skriva!! De ha hänt väldigt mkt denna höst!! både positiva o negativa saker! Började iaf med att klara gesället, vilket känns sjuuukt sköönt! sen fick j...

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2010 18:21


Idag ha jag jobbat som vanligt, o just nu väntar jag på att maten ska smälta så ja kan gå ut o springa en timme, ska blir riktigt skönt! efter de ska ja gå i genom lite flytt kartonger, eftersom vi ska flytta ner våra saker till leksand till helgen.=...

Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2010 22:51


Igår tog lillebror studenten, de va så otroligt fint, de kom tårar från mina ögon.. alla är så otroligt lyckliga, o de gör mig så glad, sen tänker ja tillbaka när ja tog studenten, de va den bästa dagen i mitt liv, åh de visade jag med på scenen.. få...

Av Linnea Gustafsson - 10 april 2010 00:25


idag ha ja jobbat till fyra sen tog jag o charlotte bilen till sundsvall o shoppade lite o sen hade vi bokat bord på bergsåker på deras restaurang där vi käkade o spelade v65 o min häst tävlade även. han kom tyvär bara fyra trodde verkligen på vinst ...

Av Linnea Gustafsson - 4 april 2010 21:25

i helgen blev de lite fest på lördagen.. med frida o lotta o henke o oscar o lunne... oidag ha de vare en riktigt skön dag.. vi grillade korv o låg ute i solstolar o oscar spekade gitarr o vi sjöng! såå mysigt! sen va ja på fotbollsträning i övik.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards