Alla inlägg under februari 2009

Av Linnea Gustafsson - 27 februari 2009 08:57

just nu ha de vare så jäkla mkt, känner bara att ja behöver vila... men ikväll kommer lotta iaf! :):) ska bli såå himla roligt att träffa min gumma igen!! längtas såååå! nu ska ja bara jobba först!


Sen hamnade ju rögle i kvalserien igår.... så då blir man här drygt en månad till......


Av Linnea Gustafsson - 25 februari 2009 22:00

imorse åkte mamma o christer igen, men de va kul o se dom en snabbis iaf.. sen jobade jag halv tio till fyra, sen åt vi lite... efter de åkte vi till havet o gick en promenad längst stranden, super mysigt...=) och nu ikväll ha ja spelat inebandy med hockeyfruarna=)=) såå himla roligt de e!!


imorn e de match för rögle igen, de måste bli vinst, annars blir de tyvär kval serie...:S Men nu ska jag ta o äta lite kvällsfika o sen ska ja sussa ner i sängen med min älskling... Måste bar dela med mig av en underbar bild från bruksvallarna, som vi skidåkare åker till i mitten på april, ja HOPPAS verkligen att de bli en resa även i år...=)


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 24 februari 2009 22:17

Blev en lång dag på jobbet jobbade från halv tio till halv sex idag,utan lunch, men dagen gick bra o klippte o färgade många trevliga människor...=) Sen kom älsklingen min o hjälpte mig o plocka undan de sista på salongen, direkt efter de åkte vi hem o bytte om, och åkte till träningsakademin o körde spinning tillsammans, o lite mag o ryggträning..=) riktigt skönt... blev lite handlande på ica maxi o sen fick ja äntligen äta vid åtta.. o nu ha ja bäddat o tänt ljus i lägenheten o köpt 4a semlor o bryggt lite kaffe, tills att mamma o christer kommer... ska bli sååå kul o träffa mor igen...<3


Puss!


Av Linnea Gustafsson - 23 februari 2009 17:28

idag ha de vare en skön dag på jobbet! kom nyss hem, så nu ska jag ta nått att äta sen ska jag på hockey ikväll Rögle-frölunda tro ja...=) sen imorn så kommer MAMMA hit! :D o åker hem på torsdag! men de ska bli så kul att hon kommer...! sen på FREDAG så kommer LOTTA! wiiiee! vilken kanon vecka detta kommer att bli! på fredag blir de förmodligen utegång med jenny, enytha, laura o lotta förstås!! på lördag kan de även då bli en utegång..;) vilken partypingla jag ha blivit de sista året.....:S men ha mkt att ta igen efter all hård satsning på skidorna, för då festa ja inte en gång typ, så jag ha all rätt till detta...:D


Pusss!

Av Linnea Gustafsson - 22 februari 2009 12:04

igår så sprang jag ute i de vackra vädret i sanden vid havet! de va verkligen super skönt! senare vid tre så gick jag o salle på salongen osåå gjorde vi honom grå/silvrig hårig..;) haha... riktigt coolt! passar en sthlmare...;) sedan när de va klart så gick vi till phim o såg sista perioden på rögle matchen, o sen blev de dart tävlingar, där ja vann över grabbarna... skräll!? nej!


De blev även en hel del öl där sen gick vi vidare på MM där hockeyfruarna väntade...=) osen röjde vi på alla krogar i ängelholm! tänkte bara ta de lugnt, men blev bjuden på efterfest i källarlokalen på saloon, där va vi till klockan sex i morse.... :O vi sjöng kareoke o dansade o hade jäklig kul!! sen vaknade jag vid nio, så jag ha ju sovit 2 1/5 timme iaf...:) ska ta en promenad nu innan skidorna börjar på tv...=)


Hoppas ni ha haft en underbar helg gott folk!!

Puss!

Av Linnea Gustafsson - 20 februari 2009 20:51

idag va de sjukt mkt tryck på salongen, jobbade åtta till halv sex utan lunch! sen när ja kom hem va ju väldigt chinkig, sur o arg... bli alltid så när jag inte ha fått ätit...:( sen skulle jag göra korv o makaroner o då hade vi inga makaroner hemma så då börja ja typ grina av ilska. hahaa! stackars tommy som måste stå ut med mig... så de blev sibylla i stället!:)


O nu sitter vi och ska se en film och ha tänt upp hela genheten med ljus! o sen ska vi äta kladdkaka med grädda... Snacka om att ja ska träna hårt i morn o hela helgen o nästa vecka! de ha knappt blivit nån träning i veckan, SÅN ångest!!!

Av Linnea Gustafsson - 18 februari 2009 15:39

jag va så trött i gårkväll, men de tog säkert 2 timmmar innan ja somnade o sen ha ja max sovit två timmar på hela natten, för tommy snarkade så in i helsike...!! så till slut vid fem i morse gick ja o la mig i tv rummet i soffan o öronproppar i.... vaknade sedan vid åtta o då gick jjag o solade o duchade o sen till salongen, hade vanliga trevliga kunder på morgonen.... MEN sen kom de in nå TOK, hon va såå jäkla Hög, hon måste ha rökt på, på morgonen!! helt rödsprängde ögon o helt borta.. sen hade hon midje långt hår o ville klippa sig kort...:P så de åkte en meter hår...=) men de blev snyggt! men de va inte så lätt eftersom hon somnade till hela tiden.... haha!! men nu ska jag ut på stan med min älskling! ska gå på apoteket o köpa en spray till halsen så han inte ska snarka, o sen ska vi fika osså ska ja köpa nya skor, IGEN... Ikväll vid halv sju ska jag klippa andréa på salongen, efter de kanske de bli bandy med hockeytjejerna, annars ska ja träna själv nu innan..=)


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 16 februari 2009 19:16

Jag jobbade först 9-14 sen fick ja ledigt två timmar, så då hann ja plocka, dammsuga, tvättagolven, vattna blommor, dammtorka, tvättakläder, o äta...=) sen började jag strax före fyra o jobbade till nu 19.20..=) så jag hade tänkt o träna nu efter jobbet, men ja tänkte köra två pass i morn istället för jag börja vid 12.20 i morn, så de e sköönt! så nu ska jag ta o fara till ica maxi o stor handla för den här veckan...=)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards