Alla inlägg under mars 2010

Av Linnea Gustafsson - 28 mars 2010 19:17

idag ha jag haft fotbolls dm i övik

skulle åka vid kvart i åtta, o då hade dörrarna frusit o sen rutorna tog en evighet o skrapa o sen när ja kör ett tag så ha vindrutetorkarna frusit o när ja ska slå bort isen så gick den skiten sönder..men sen när ja hade kört en mil så kollar ja på klockan i bilen o ser att den e 05.55

jahapp.. ja ställde ju fram min mobil en timme innan ja la mig o sen ställde den om sig en gång till gång till automatiskt.. så ja va en timme för tidig.. men som tur va så fick ja va hos lotta innan samlingen på skyttis..=)

 

första matchen så kom ja in efter 20 min o de va bara 30min matcher o vi låg under med 2-1 o då dribblade ja förbi tre spelare o gjorde mål.. så de blev oavgjort=)

  

 

andra matchen spela ja hela matchen o gjorde mål på volley när de va 5 min kvar.. så de va gött! där vann vi

 

sen vann vi tredje o fjärde matchen där de blev två assist för min del..

sen åkte ja o lotta på max o käkade.. o snackade på om allt, o vi ha en hemlis som kommer att ske inom 2månader..=)

 

Hoppas ni ha haft en trevlig helg..=)

Puss!!

Av Linnea Gustafsson - 26 mars 2010 19:07

Äntligen fredag!!!

ja älskar denna dag, i dag ha ja jobbat hela dagen o nu ska ja på kina restaurnag o äta lite med charlotte victor pelle o Philip..=)

sen ska vi sitta hos pelle o dricka lite o sen får vi se vart vi hamnar...:)

Imorn blir de även då jobb sen åker ja nog upp till övik... ska på fotbollsdm på söndag.. de blir fyra matcher. ska bli riktigt kul faktiskt!!

 

Sen saknar jag Älsklingen o jenny o Lovan enormt mkt, ibland önskar man att man både kunde bo uppe i norr o i söder..=)

 

Puss

  

 

Av Linnea Gustafsson - 16 mars 2010 18:52

förlåt att jag är dålig på att skriva, men har så fullt upp hela dagarna!

jobbar för fullt på sportringen o sen klipper ja mkt på kvällarna!

Ha även varit i övik två helger o festat o umgåts med mina bästa vänner! super mysigt!

kan inte säga allt för mkt, men jävligt kul ha vi haft;)

 

idag ha ja åkt skidor med några vänner o sen blev de lite lunch o sen ha ja jobbat två till sex..=)

nu sitter ja o väntar på att lotta ska komma, vi ska kolla tv o prata en massa!

Puss!

      

världens fulaste tröja som ja hittade på second hand för o driva med folket på förfesten, men ingen sa nått riktigt... men sen när ja sa att ja köpt den bara för o vara ful så skrattade alla o sa: tyckte de va lite märkligt för du brukar ju alltid bara bära svart o vitt.;)

Av Linnea Gustafsson - 5 mars 2010 10:42

Hoppas allt e bra med er.. här i norr är de underbart!

Ha åkt skidor varje morgon innan jobbet så härligt!!

sen ha ja då jobbat på sportringen..=)

ikväll vet ja inte vad som händer, ska först till carola o träna uppsättning på henne sen är de ju nån vinterfest här i kramfors, kanske går dit med charlotte.

imorn e de jobb till ett, sen åker ja till övik o ska festa med lotta frida monica charlotte oscar o hans vänner o kricke=)

ska även klippa oscar o lotta o therese.. sen på söndag bli de rätt lugnt.. ska träna fotboll i övik bara! med de nya laget..;)

Puss på er!

Av Linnea Gustafsson - 1 mars 2010 22:26

Nu ha ja jobbat min sista dag på salongen i ängelholm, ska till salongen i morn bitti o äta frukost med min chef o prata igenom en del saker, sen ska ja åka o säga hejdå till jenny på hennes salong. o sen ska ja o älsklingen hjälpa pim o köpa några inredningssaker, o sen ska ja o älsklingen hem o mysa innan ja sätter mej på flyget till Norrland!!

 

De e faktiskt med blandade känslor som man åker härifrån, självklart bli de underbart som fasen att komma hem till alla nära o kära.. o samtidigt ha ja bott här i drygt två år o man ha hunnit träffat många underbara människor!! som man ha måstat säga hejdå till... så ikväll ha jag o andréa o lovan o johan träffats en sista gång på länge... kommer sakna min o älsklingen o johan o lovans filmkvällar o allt skoj vi ha gjort på kvällarna. men vi ska träffas i sthlm i sommar o ta igen allt skoj!

 

Nu ska ja lägga mej i sängen med en kopp te o läsa min nya bok ja köpte idag!

godnatt mina vänner<3

Pussss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards