Alla inlägg under juni 2009

Av Linnea Gustafsson - 29 juni 2009 16:11

igår va jag o emmy på stranden o brände oss rejält kan ja lova, sen åt jag o tommy emmy o ström på en uteservering, o efter de åkte vi o spelade minigolf vid råbocka=) VEM TRO NI VANN? JAG såklart!!

Resultat: Linnea-41p Emmy-53r  o tommy o ström slutade delad sist på 55p..=)

O inatt blev ja sjuk:( Ha legat i feber hela natten, men gick på salongen på morgonen, men fick lov o gå hem efter en timme.... feber, halsont, huvudont, as snori o ont i ögonen... synd om mig!:(

snart är de semester iaf! förbannat skönt ska de bli!!


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 28 juni 2009 10:56

idag är de riktigt stekar väder!! de va 25 i skuggan klockan 9 i morse så idag ska ja bara ligga o bli brun på stranden...=) sen se en film o tvätta lite o köpa en ny byrå till hallen.=)


Puss!


Av Linnea Gustafsson - 27 juni 2009 16:12

igår fick ja sluta vid två på salongen, hur skönt som hellst! då åkte vi hem till marita o låg vid poolen o stekte...;)

Sen gjorde vi en rejäl städning i lägenhet, rensade alla garderober o de slutade med att vi kastade 5 påsar me kläder o 2påsar med skor! så de va riktigt skönt! o SNÄLL va vi, vi skänkte de till nån organisation som ska hjälpa dom fattiga...=)


O idag vaknade jag hur pigg som hellst vid 07.40 så då gick ja o köpte nybakad bröd.. o gjorde smaskig frukost till älsklingen...

o efter de somnade vi om till halv elva o efter de drog vi till stranden o solade, o brun blev ja!!!

Nu sitter jag med slingor i håret, ska strax skölja ur de, sen ska vi på stan o äta med mario...

Ha en trevlig kväll!! Puss!

Av Linnea Gustafsson - 26 juni 2009 08:47

Nu är de bara en vecka kvar till semester!! ska bli helt underbart!! ha jobbat som ett tok i veckan!! så ja hoppas man får sluta lite tidigare i dag iaf.. så man få lite sol, de hade inte skadat!!

I helgen blir de bara en massa myys! tommy e ju sjuk så de e mindre kul, men ska ta hand om honom..<3

Men nu ska jag ta o klä på mig! o fixa frisyren...


Puss!!

Av Linnea Gustafsson - 24 juni 2009 19:27

idag ha ja jobbat från 9-16 o sen åkte jag ner till stranden där jenny o viggo o jörgen låg o glassade, blev tyvär bara en timme... sen åkte jag hem o tommy bjöd mig på mat o sen gick vi o hyrde en film o satt oss i solen i myste! nu ha vi nyss tagit en dusch o ska lägga oss i soffan o se filmen...


JAG ÄLSKAR DEJ HJÄRTAT MITT!

Puss!

Av Linnea Gustafsson - 23 juni 2009 21:02

nu e vi tillbaka i skåne igen, de ha vare underbara 10 dagar i norr!! ha hunnit träffa dom flesta o jobbat lite.. vi åkte ju på midnattstravet jag o jenny o tommy o tobbe o tomas o zacke o åberg o far o några till... de blev riktigt med fest! o ja satsade 50 o vann 900. ganska gött!

och på midsommar afton va de fest hos tobbe o jenny i deras nya hus i övik.. de va vell  runt 30st där, men vi åkte hem vid halv sex på kvällen o åkte till norrfällan istället, hann även hälsa på camilla o johnny innan,alltid lika trevligt!!


sen midsommardagen, så åkte vi pappas nya båt på dagen o sen på kvällen så åkte vi till mamma o badade i deras badtunna på kvällen..=) de va riktigt sköönt!

Men nu e ja tillbaka som sagt o ska jobba den här veckan o nästa sen ha ja o tommy semester i 4a veckor..=)


Hoppas allt e bra med er!!

Puss

=)

Av Linnea Gustafsson - 17 juni 2009 21:41

idag ha de blivit jobb hela dagen, o sen åkte jag o jenny o spelade tennis o köpte glass o åt den på altanen i solnedgången o nu ha jenny nyss lagt lite slingor i mitt hår, en 6.0 så ja få bort lite av dom varma pigmenten..=)

imorn ska ja bara jobba 1-2 timmar sen ska vi dra till sunsvall eller övik o shoppa lite=) o sen blir de Midsommar travet på dannero.. ska bli väldigt trevligt=)=)=)


Puss

Av Linnea Gustafsson - 16 juni 2009 23:31

ja dom här dagarna i kramfors o ullånger o nordingrå, ha varit helt underbara!! vi ha tränat jätte mkt! o sett filmer o sett lillebrors fotbollsmatcher.. O igår så spelade jag o jenny o tommy mamma o christer bowling, o vem tro ni vann?? JO JAG såklart!! 1:a Linnea 2:aJenny 3:mamma 4:a tommy o sist christer... hahahah!!!

O imorse så tränade vi gym i nrå o sen jobbade jag nån timme på sportringen o sen sprang jag o tommy en timme...

Imorn så ska jag jobba hela dagen, o tommy ska till övik till sin storebror.. o jenny är i Sundsvall hos sin storebror...=)


Men nu ska jag ta o sova..=)

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards