Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Fredags myys

Av Linnea Gustafsson - 10 april 2010 00:25

idag ha ja jobbat till fyra sen tog jag o charlotte bilen till sundsvall o shoppade lite o sen hade vi bokat bord på bergsåker på deras restaurang där vi käkade o spelade v65 o min häst tävlade även. han kom tyvär bara fyra trodde verkligen på vinst i dag.. men de blev 5000:- iaf.. bättre än inget!=)

 

imorn ska ja jobba 10-13 sen ska jag o charlotte ta bilen upp till övik o gå på paradisbadet o leka som barna.;) sen e vi bjudna på middag hos mina killkompisar.. där vi kommer att äta o dricka lite vin o bara ha myys!

 

sen söndag ser vi hur vi mår, ska träna uppsättning på frida iaf..=)

 

Puss!!

  

Tönten med solbrillor inne..;)


 
 
Ingen bild

Jennnnnnnnnnnyyyyyyy

11 april 2010 17:25

Kan inte fatta att ja aldrig mer kommer slagga på er soffa efter krogen..,att inte få äta frukost me dig, el gå långpromenad el träna ihop i ett fint väder.-..att inte kunna viska hemlisar och "beklaga" sig om bekymmer att inte få finnas till när du behöver de, att inte spilla vin på en vit vägg, att inte längre sitta o röka på ett tak,,, att skjuta champagne me gooa skratt, att inte längre äga stadens krogar,att inte längre gå på gymet o peppa varandra till sjuk träning för att sedan avsluta me en black devil..:/ haha
allt du är, kommer jag sakna så fruktansvärt...
hoppas ni får de bra min fina, att du följer dina drömmar...

Looooveee UUUU , *;(

/Jenny

 
Ingen bild

Jon

23 april 2010 18:43

så snygg!

 
Ingen bild

Tobbe

25 april 2010 18:45

vvadå tönten med solbrillor inne, dom passar dig perfekt och du är allmänt sexig så du är fan då ingen tönt, snarare en sexbomb ;D

 
Ingen bild

en trogen besökare

26 april 2010 22:41

du har varit dålig på att uppdatera bilder och inlägg på slutet :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Gustafsson - 12 november 2010 23:25

Heej nu va de sjuuuuukt länge sen ja skrev här, känner att jabörjar få tillbaka lusten att skriva!! De ha hänt väldigt mkt denna höst!! både positiva o negativa saker! Började iaf med att klara gesället, vilket känns sjuuukt sköönt! sen fick j...

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2010 18:21


Idag ha jag jobbat som vanligt, o just nu väntar jag på att maten ska smälta så ja kan gå ut o springa en timme, ska blir riktigt skönt! efter de ska ja gå i genom lite flytt kartonger, eftersom vi ska flytta ner våra saker till leksand till helgen.=...

Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2010 22:51


Igår tog lillebror studenten, de va så otroligt fint, de kom tårar från mina ögon.. alla är så otroligt lyckliga, o de gör mig så glad, sen tänker ja tillbaka när ja tog studenten, de va den bästa dagen i mitt liv, åh de visade jag med på scenen.. få...

Av Linnea Gustafsson - 13 maj 2010 19:11

Hej mina vönner, sämsta uppdateringen ever! förlåt för de.. ha haft väldigt mkt innan gesället o sen jobbat 100% med..   JUST NU befinner jag mej i Marbella i spanien, helt underbart ha tagit massa bilder så ja lägger ut dom när ja kommer tillb...

Av Linnea Gustafsson - 4 april 2010 21:25

i helgen blev de lite fest på lördagen.. med frida o lotta o henke o oscar o lunne... oidag ha de vare en riktigt skön dag.. vi grillade korv o låg ute i solstolar o oscar spekade gitarr o vi sjöng! såå mysigt! sen va ja på fotbollsträning i övik.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards