Alla inlägg under mars 2009

Av Linnea Gustafsson - 31 mars 2009 18:37

Igår kväll så beställde jag ny hårförlängning med clips, som sanna tipsade mig om!=) jag ha aldrig använt de förut men de blir nog bra!! tänkte slinga mitt eget hår lite o även hårförlängningen nu innan vår o sommar!=)

i dag ha ja jobbat från 10-17 o sen när ja kom hem så sprang jag direkt en timme! riktigt skönt va de, körde även lite benstyrka.;)

Nu ska jag äta de blir fläskfile gryta.. mums!

sen ska jag gå o sola.. o sen ska ja kolla på Linda Rosing, riktigt spännande o se vem hon väljer...=)


Puss!!

Av Linnea Gustafsson - 30 mars 2009 18:05

Idag ha jag jobbat från 10-18 dagen gick riktigt fort! hinner ju aldrig äta på salongen nånting, så man e alltid as hingrig när man kommer hem så nu ska ja laga lite korv o makaroner innan ja ska ta en promenad i de vackra vädret. o sen ska jag kolla på hockey! både tobbe o andrea bjöd mig hem till dem för att se hockeyn, ja få se vart jag ska gå, eller om ja stannar hemma.. känns som att ja behöver en kväll för mig själv också!


Måste bara bara berätta lite fula saker som ha hänt här i ängelholm i helgen, man få höra rätt mkt som frisör! först o främst så hittade dom tyvär ett lik i en å, o sen går de en rätt stor bro över den ån.. o mitt på ljusa dagen så låg de en tjej i 25-30 års åldern, alldeles naken o onanerade.... tills polisen kom o hämtade henne... hahahah! så jäkla fult!!


Längtar otroligt mkt till i sommar iaf med alla fester o solande... åh alla mina älsklings vänner hemma, va ja sakna er!!!

de blir max en dag på gatufesten i år, o istället dra på Tennisveckan i båstad... spruta champanje me alla sthlmare o glida i feta båtar i stället..;) hahaha!

Puss!

Av Linnea Gustafsson - 29 mars 2009 15:26

Mamma säger allid att ja få va med om allt.....

Jag satt i éntren igår på nattclubben, de va riktigt stressigt men roligt!!

Efter ca 2 timmar så gick brandalarmet på krogen, så alla fick utrymma krogen! Åh brandbilen kom, men de va bara falskt alarm...

Sen hade de blivit bråk o då blev ena vakten biten i armen av nån snubbe, så han fick åka till akuten o få bandage o nån spruta...

o sen va de en brud som va så jäkla kaxig mot mej, stog minst 20 minuter o skrek o gapade på mig, för att hon hade glömt sin bricka till garderoben... jäkla idiot!

sen va de en som hade spytt typ 15 liter på en toa...

Ägaren till nattklubben sa att de aldrig ha varit så där mkt på en o samma kväll på 15 år, vilken SKRÄLL att de va på  min första arbetsdag....

jag kom hem vid 5 imorse, o sov till halv tre idag...

Tänkte gå ut i de fina vädret idag, o sen ikväll blir de bara film o ta de lugnt...


Hoppas ni ha haft en trevlig Helg!

Puss!

Av Linnea Gustafsson - 27 mars 2009 17:51

ha ingen riktig fredags känsla i dag direkt..:S klev upp halv fyra i morse o körde jenny o viggo till malmö.. sen ha ja jobba från 11-17.. o min chef va inte på nått vidare humör i dag direkt... men men! o nu ha ja nyss ätit! ska ta o byta om nu snart o sen dra på hockey! rögle-södertälje är de ikväll!

Sen kanske jag ska ut en sväng i kväll o ta en drink med några vänner..! imorn ska jag jobba natt på 57:an.. ger snabba pengar iaf! de e första gången så de ska bli roligt o prova på nått nytt!=)

Hoppas ni får en mysig fredag kväll, de förkänar ni!


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 26 mars 2009 10:30

Jag börjar på salongen klockan tolv o dag, så jag ha nyss varit ute o sprungit en timme, i tre kvart löpartajts.. så varmt är de här nere! ;)

nu ska jag ta en varm dusch o göra mig i ordning till jobbet.. tror ja slutar vid fem i dag, då är jag o tommy bjuden till jenny på mat..=) de ska bli trevligt!


Men nu tajm för dusch!

Puss!!

Av Linnea Gustafsson - 25 mars 2009 19:59

jobbade hela dagen i dag till klockan sex, så de va skönt!

Såg en sån Såå himla fin sax i en brochys som jag bara måste köpa den va helt rosa med ljus rosa blommor.. blev såå kär i den! tänkte beställa den i morn!

Dessutom va ja in på nelly.com nu o såg ett par Hilfiger korta jeans shorts o en vit blus o en bikini.=) mums!


Måste bara säga att jag e sjukt JÄKLA LESS PÅ HOCKEY!! Tommys lag rögle spelar typ varannan dag, de e kul... men sen är de SM sluttspel dom andra dagarna... o då sitter tommy framför tv'n hela kvällen... ha aldrig tid för en myskväll med lite godis.. så i stället fick ja ta datorn in i sovrummet, hyra en egen jäkla film o se SJÄLV... jäkligt kul då!


Av Linnea Gustafsson - 25 mars 2009 09:32

idag tänkte jag prova o jobba några timmar o se om foten pallar de.. de ska bli skönt att komma igång igen iaf..

de va riktigt gött att rögle vann igår iaf, satt hos jenny o såg matchen, alltid lika trevligt!

Efter jobbet i dag så ska jag nog bara träna o sen ta de lugnt..!

På fredag morgon klocka fem så ska jag skjussa jenny o viggo till malmö flygplats, eftersom dom drar till Las palmas!


Men nu måste jag fixa mitt hår o klä på mig!

Ha en bra dag!

Puss!

Av Linnea Gustafsson - 24 mars 2009 11:36

idag ska jag åka en sväng till helsingborg, o se om ja kanske hittar den där rosa plattången jag söker! o efter de ska jag ta en fika i solen med jenny, sen blir de lite träning o ikväll är de hockey som gäller..=)

Det är såå viktigt att jag måste träffa jenny idag eftersom hon åker till Gambia på torsdag...! kommer inte träffa henne på evigheter... eller en vecka men de kommer att bli tungt! när man e van o träffas o prata varje dag typ...

Men ha en underbar dag gott folk!!

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards