Alla inlägg under juni 2009

=)

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2009 11:10

de blev riktigt lyckad festkväll igår, trots att de regnade som de gjorde!!

Vi va vell typ 15st här hemma hos pappa o förfestade o sen gick vi bara ner på stan o de va jätte bra musik på alla ställena.. men såklart tappade jag bort mina vänner i typ en timme...:((

Så de va ju tur att ja hittade min gamla klasskamrat Peter, som blev tvingad o vara med mej en stund...;) haha!!


Idag ska jag nog bara ta de lugnt, ska vell till farmor o farfar o klippa dem lite grann...=)

Puss!

Av Linnea Gustafsson - 13 juni 2009 10:34

Nu e vi framme i norr!=)

Igår gick vi ut en sväng på kramfors stadsfest, vilket drag! ;) haha!

Idag så ska vi ut o träna, ska både springa o åka rullskidor, o sen jobba lite på sportringen, o sen ha lillebror fotbollsmatch kramfors-undrom.. o sen blir de FEST!!!

Pusss


Av Linnea Gustafsson - 12 juni 2009 10:04

Klockan 13.00 Rullar bilen mot Norr!!:) De e jag o Jenny o Mario o Tommy som ska ta bilen upp!! O vi laddar inför stadsfesten imorn...;) Ska bli HELT UNDERBART o få träffa mina underbaraste vänner, LOTTA, RIKARD,OSCAR,CHARLOTTE...<3<3


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2009 10:43

Imorn så åker vi hemåt, o JENNY ska med=)=) weeeiii

idag ska ja jobba o sen ska ja o jenny till helsingborg o spela bowling o imorn så drar vi vid ett.=) Weeeeeiiiiii!!


Puss

Av Linnea Gustafsson - 9 juni 2009 19:49

Imorse så hade vi personal möte på salongen o planerade sommaren, jag kommer vara ledig V28-31! Ska bli helt underbart!!

Jag o lotta kommer förmodligen att ta en rundtur i sverige V 28, vi kommer att besöka Halmstad, göteborg,stockholm, o avsluta med gatufesten i sundsvall en dag=)


Jag jobbade 11-19 idag o sen ha ja bara ätit o ska se lite tv nu, o sen i morn ska jag till helsingborg o vara Nagelmodell o ska även in en sväng på Väla o köpa en Ralph Lauren tshirt o ett par rayban solbrillor..;)

Puss!!!

Av Linnea Gustafsson - 8 juni 2009 18:38

idag ha jag jobbat 9-18 o ha nyss kommit hem sitter o väntar på att tommy ska laga färdigt spagetti o köttfärssås...:) mums!!!

Tyvär ha jag hals ont i dag o e lite hängig, ha typ ont i hela kroppen:S

Men på fredag åker ja hem till Norrland ska bli helt underbart!!


Puss

Av Linnea Gustafsson - 7 juni 2009 20:25

Jag ha inte uppdaterat på otroligt länge! o jag e ledsen för de, men ha haft på tok för mkt o göra... í helgen ha jag o jenny festa, vilken skräll va?=)¨

Så igår så va vi på bahnof o såg matchen sverige-danmark o sen gick vi till pim o kastade pil o festade med grabbarna o sen drog vi till båstad på pepes..=) o se´n ha vi tränat en hel del rullskridskor, riktigt kul=)


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards