Alla inlägg den 29 december 2009

Av Linnea Gustafsson - 29 december 2009 19:52

Idag skulle jag igentligen ha jobbet men jessica o lotta skulle shoppa i dag i övik o de kliade i mina händer efter shopping så ja ringde o tog ledigt.. o följde med o shoppade;) ja o jessica tog bussen upp o när vi kom fram så lunchade vi med monica=) o efter de så SHOPPADE vi, jag köpte iaf en jätte fin Bondelid tröja en stickad mörkgrå o vinröd!! sen köpte jag två tröjor till o två klänningar en svart o en marinblå, den marinblåa ska ja inviga på nyår=) sen handlade jag smink på make up store för typ 1000:- jätte nöjd med produkterna=)

o sen blev de en mössa o jaaa de va nog allt.. o sen fikade vi med Lottas "nya Killkompis"

så nu är ja hemma hos pappa igen=) de värsta va att ja hade stängd dörr till mitt rum o hade haft fönstret öppet så ja de va vell runt minus i rummet;)

 Nu ska ja lägga in lite bilder från norr!

de e fular bilder på mig o brorsan o julafton o juldagenfesten=)

Puss!!!!

        

Ovido - Quiz & Flashcards