Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

sista arbetsdagen på en vecka

Av Linnea Gustafsson - 8 februari 2010 09:37

i natt åker vi till gran canaria=) så nu börjar de pirra i magen=)=)

ska ta massa kort! o väskan e packad, älsklingen kommer hem inatt vid tre, eftersom dom möter linköping borta i dag. sen åker vi direkt till malmö, pim ska köra oss, sen tar vi tåg över till danmark o kastrup o sen lyfter de 07.10 o sen är de mellanlandning i barcelona o sen e vi framme på gran canaria 13 00=)

hihi ska bli underbart<3<3

 

i helgen ha de inte hänt så mkt, fredagen tillbringade ja med jenny o vi drack vin o snackade skit o sen gick vi o köpte hamburgare, där fanns de en apparat där man ska stoppa i en tio osså få man styra en sån där robbot hand typ osså ska den ta upp en leksak o då fick ja upp en mjuk låtsas hamburgare. o då bad vi dom i köket slå in den i folie o så, o sen sa vi till älsklingen som låg hemma o väntade på sin 150grammare att de tyvär bara fanns 45grammare kvar osså fick han den där låtsas hamburgaren.. han blev as sur! men så bra humor har ja o jenny iaf=) vi höll på o dö av skratt=)

i lördags va ja på en arbets genomgång om ett nytt företag, o sen sprang ja en timme sen va de hockey=)

o efter de skjussade ja jenny till helsingborg, sen gick ja o åt pizza med älsklingen o mario o hjalle.. o efter de gick ja hem o tog en lång dusch o gjorde ansiktsmask o la mig i soffan med täcke o drack lite vin..=)

 

Men nu få ni ha en bra vecka!

för de ska Vi ha<3

Puss o kram

 

  

de här va vår första utlandsresa tillsammans, vi blev bjudna på resan av rögle, så hela laget åkte med sina "fruar" till spanien.. super trevligt va de!!

 
 
Ingen bild

Jon

8 februari 2010 13:45

duktig du snyggo ;)

 
Ingen bild

Jon

12 februari 2010 14:32

du får se till att lägga upp en ny bild på dig och ditt nya hår tack vi vill ju se :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Gustafsson - 12 november 2010 23:25

Heej nu va de sjuuuuukt länge sen ja skrev här, känner att jabörjar få tillbaka lusten att skriva!! De ha hänt väldigt mkt denna höst!! både positiva o negativa saker! Började iaf med att klara gesället, vilket känns sjuuukt sköönt! sen fick j...

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2010 18:21


Idag ha jag jobbat som vanligt, o just nu väntar jag på att maten ska smälta så ja kan gå ut o springa en timme, ska blir riktigt skönt! efter de ska ja gå i genom lite flytt kartonger, eftersom vi ska flytta ner våra saker till leksand till helgen.=...

Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2010 22:51


Igår tog lillebror studenten, de va så otroligt fint, de kom tårar från mina ögon.. alla är så otroligt lyckliga, o de gör mig så glad, sen tänker ja tillbaka när ja tog studenten, de va den bästa dagen i mitt liv, åh de visade jag med på scenen.. få...

Av Linnea Gustafsson - 13 maj 2010 19:11

Hej mina vönner, sämsta uppdateringen ever! förlåt för de.. ha haft väldigt mkt innan gesället o sen jobbat 100% med..   JUST NU befinner jag mej i Marbella i spanien, helt underbart ha tagit massa bilder så ja lägger ut dom när ja kommer tillb...

Av Linnea Gustafsson - 10 april 2010 00:25


idag ha ja jobbat till fyra sen tog jag o charlotte bilen till sundsvall o shoppade lite o sen hade vi bokat bord på bergsåker på deras restaurang där vi käkade o spelade v65 o min häst tävlade även. han kom tyvär bara fyra trodde verkligen på vinst ...

Ovido - Quiz & Flashcards