Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Linnea Gustafsson - 1 januari 2010 20:39

Nyårsaftonen började faktiskt med att jag jobbade tre timmar på pappas jobb, sen va ja bara hemma, tills man blev utkörd av lillebror från pappas hus eftersom han skulle ha fest där. så då åkte ja hem till ullånger o som vanligt vet ingen vad som händer på nyår, men de började med att ja tog en dusch o gjorde mig nyårs fin, sen åkte ja upp till patrik o såg hockeyn, även jeppe robin tommy niklas mackan jocke o jessica va där, sen efter matchen så spelade vi olika sällskapsspel o drack massa gott o lyssnade på bra musik, sen kom klockslaget o vi kramades allihop o sen åkte vi in till kramm o dansade en timme=) o efter de rullade bilen hem till mig för förfest o de kan man lugnt säga att de blev, a grabbarna gick hem vid halv sju på morgonen..=) haha!! alltid såå himla roligt o vara med mina underbara barndomskompisar, vi ha så kul tillsammans!!

idag ha ja inte gjort någonting varit en riktig bakis dag, men ja slapp iaf huvudvärken..=)

 

Här kommer lite bilder=)

Puss!

  efterfesten vid 5 på morgonen=) haha   fick en puss på kinden av barndomsvännen patrik   Kärleksparet jocke o jessica<3   några av grabbsen

Mackan jag o jocke  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards