Alla inlägg den 21 december 2008

Av Linnea Gustafsson - 21 december 2008 19:50

Jag va bakis som satan, ha även legat i feber o halsont i tre dagar så jag va  väldigt less.. jag o tommy hade varit o fikat på stan.. o de regnade när vi gick hem från cafét.. vi skulle gå in till tvättstugan o torka de sista... klockan va kvart i sex så vi skulle kolla om de va ledigt från sex till tio också... så tommy ställer sig utanför ytterdörren o ska kolla genom fönstret om de finns tid. o jag förbannad -Men öppna dörrjäveln de regna ute!! varför låser du inte upp så vi kan kolla tider inomhus istället.... så han låser upp o råka släppa dörren rakt i mitt huvud! odå dampa ja fullständigt o börja grina pga av att ja va så less osså få man en dörrjäkel i huvve... så då skulle tommy trösta mig o då skrek ja.. men öppna dörrjäveln till tvättstugan då!! o precis då kommer en gammal tant ut o säger ojojoj ursäkta mig så mkt om jag e sen!! Ganska pinsamt att de va henne, hon trodde jag skrek till...:S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards