Alla inlägg den 29 december 2008

:o

Av Linnea Gustafsson - 29 december 2008 20:18

idag ha de varit en lugn dag jag va ledig från salongen i dag, men va ändå på salongen en timme på eftermiddagen, för vi skulle ta en massa kort till tidningen..=) Sen ha jag o tommy bara myst hela dagen... Men jag mår åndå jätte dåligt inombords... en av mina allra närmsta vänner blev dumpad i dag, helt sjukt!!! helt utan anledning. Dom ha varit super kär hur länge som hellst, men nu helt plötsligt tog de slut... Hon e helt knäckt... o de e så sjukt jobbigt o se en av sina närmsta bryta ihop fullständigt...:S :,( Vet inte vad jag ska göra!! :( Önskar verkligen att jag skulle kunna göra nånting för dej gumman, så du blir lycklig igen.... finns inget värre än att se o höra dej så här ledsen.....:(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards