Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Linnea Gustafsson - 12 augusti 2009 21:51

igår kom som sagt mamma o christer=) så i dag så jobbade jag 9-15 o sen så åkte vi till höganäs där vi gick på massa keramik utställningar o glas bruk, ja köpte en jätte fin skål från kosta boda. o även en fin duk.. sen åkte vi på max o åt. o efter de åkte vi på min favorit affär BALI där vi hittade en hel del! jag köpte en stor rejäl kruka som va beige/vit o en grå fjäril på o en gammeldags keramik katt o ett hjärta som man händer på väggen där de stod Njut av Livet!

Efter de så åkte vi ner o spelade minigolf! o vem vann?? Jo jag såklart! Linnea-41 Tommy-49 Christer-59 Lotta-60

så de va  gött;)

Sen ha jag o mamma vare på ica max o handlat för imorn o ja fick även ett jätte fint strykjärn av mamma i färgen lila! Behövde faktist ett strykjärn men ha aldrig kommit till skott o köpt ett=)


Nu ska vi bara kolla lite på tv o sen ska vi sova.. imorn börjar ja på salongen halv elva o slutar två då ska vi åka till halmstad! o gå i stan där o åka till tylösand!


Pussss!

Ovido - Quiz & Flashcards