Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Linnea Gustafsson - 5 augusti 2009 20:46

Ni förstår inte vilka jobb dagar jag ha, jag jobbar ca 9-10 timmar om dagen o typ dubbel bokningar e de hela dagarna... så jag e helt jäkla död när ja kommer hem på kvällarna, i dag så skämde jag bort mig med en pizza faktist för ja orkade bara inte ställa mig o laga mat klockan åtta...o tors-lör så jaóbbar ja själv på salongen o jag e helt fullbokad... visste e de kul! men snacka om att ja går in i väggen snart!!

MEN VET NI!! Idag fick ja ett blommbud på salongen med Vackra rosor, där de stod- För att du klipper så bra och för att du e så vacker!!

Så himla sött!! fast ja vet ju inte från vem de e...:S

de va inte från tommy iaf...

tommy e på nån match i danmark så ikväll e ja ensam...

så ja tänkte unna mig ett fotbad o hårinpackning o ansiktsmask o bara lyssna på lugn o skn musik! =)


På tisdag kommer mamma, håller på o längta ihjäl<333

Puss på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards