Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Linnea Gustafsson - 10 januari 2009 13:40

Just nu är livet underbart att leva! Trivs med allt!! Underbar salong, kille, vänner, familj! idag började jag på salongen vid åtta o jobbade till ett! Och nu vid tre så ska jag och tjejerna på salongen , fika på espresso house! sen vid fyra ska jag på bahnof mat o bar o kolla på Rögle matchen! =) med hockeyfruarna.. (Lycka till grabbar) o sen så kommer älsklingen hem i natt! så då bli de mys mys! o sen e jag ledig från salongen måndag o tisdag, så då ska jag hinna med en hel del träning! sen på Torsdag åker jag hem till NORRLAND!! ;D;D;D Weeeiii!


Börjar även känna en hel del vårkänslor redan nu, men de e inte så konstigt eftersom de inte e nå snö här i piss skåne.... men längtar iaf otroligt mkt till sommaren o alla dess fester o sol o bad! <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards