Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Linnea Gustafsson - 25 januari 2009 16:01

Nu ska jag åka till flyget snart! ska först åka till farmor o farfar o säga hejdå! :,( Jag ha iaf haft underbara veckor här hemma! alltid lika härligt här, men lika sorgligt varje gång att åka hem! men nu är det som det är!! Men nånting som e sjukt positivt!! De e ju att CHARLOTTE kommer o hälsar på mig i ängelholm, och hon kommer på torsdag o stannar tills på måndag! Weeeiiiih :D:D


Men nu ska jag åka! :,(

Av Linnea Gustafsson - 25 januari 2009 13:19

Gårdagen blev iaf rätt lyckad! jag o charlottes entré va iaf en korthårig peruk.. vi va så jäkla fula! Sen så klippte jag o färgade jonas hos ante på förfesten! hann även med en snabb klipping på oscar! =) medans dom andra höll på med nå guitar hero tjosan fast med trummor o sånt! såg riktigt roligt ut! : ) Sen skjussade tommy oss med bussen..=) haha... en rolig tur med mkt sånger..;) När vi kom fram till övik så gick vi på statt:D de va mkt folk o vi dansade o skrattade kvällen igenom=) När kvällen sedan va slut så åkte vi på max, o bergman skulle beställa mat åt oss, ja lova de tog två timmar!! så jäkla less va ja!! haha!


På väg hem så blev vi skjussade till nrå eftersom vi hade bilen där! vet inte riktigt hur vi tänkte men, hade ingen stans sova o bilen kunde vi inte heller sova.. men vi hade massa grejor hos ante sen förfesten o ante sa att han hade nyckel ute i hallen o vi letade o letade, hittade ingen... så där stod vi! vi hade tänkt o sova hos ante eftersom vi trodde att han sov hos nå andra... men som sagt ingen nyckel! vi letade säkert en timme o ringde ante men inget svar... men tillslut så fixade tommy sov plats hos familjen dewall istället... hyffsat pinsamt o komma till dom då halv sex på morgonen...:( Men sen i morse så ringde vi ante igen o tänkte fråga om han skulle hem snart så vi kunde hämta våra grejor, men då hade han varit hemma hela tiden!! han låg o sov när vi stod där o letade nyckenl i en timme i natt! haha!! ja jag o charlotte lyckas med allt iaf!! men roligt ha vi alltid...


Ovido - Quiz & Flashcards