Alla inlägg den 3 november 2009

Av Linnea Gustafsson - 3 november 2009 22:20

Nu e ja äntligen i norr, känns helt underbart!

pappa hämtade migpå flygplatsen klockan tolv i natt, sen när ja kom hem o gick in i mitt rum så hade lillebror bytt rum med mig o jag blev vansinnig! så ja tog alla hans kläder o kastade på golvet i hans rum o hans skrivbord kasta ja ut o tog tillbaka mitt prisskåp m.m de enda ja behöll va platt tv'n på väggen han hade satt upp..;)

höll på till halv fyra i natt!! haha!!

Sen när ja hämta brorsan ¨på skolan o han kom upp o såg att ja hade bytt tillbaka rummen blevde världskrig, men de e själva charmen med o komma hem o bråka med lillebror..

men tjuri som ja e så fick han inte mitt rum såklart! så han tog tv rummet i stället o vi flytta in sofforna o tv'n till hans rum.. så alla blev nöjda o glada efter många hål i väggen..=)

 

Ha även vare på sportringen o kollaläget i dag o sen ha ja plugga med somnade med boken i knä..=)

sen ha ja sett på desperate housewifes=)

 

Imorn ska ja kliva upp vid 8a o träna sen ska ja till tandläkaren i ullånger vid elva, efter de ska ja upp till övik o träffa lottis gumman o hälsa på oscar på intersport om han jobbar, o fika o shoppa lär vi hinna o även visa upp oss lite på oléarys på kvällssidan..;)

Puss!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards