Alla inlägg den 22 november 2009

Av Linnea Gustafsson - 22 november 2009 12:02

då va de söndag igen, som sagt helgerna går alldeles för fort!!

ifredags så tog ja svininfluensa sprutan, ja tyckte de gjorde as ont!!¨

Sen jobbade jag hela dagen, o på kvällen åt jag o älsklingen god mat o sen gick ja till jenny där även jessica va, så vi drack vin o pratade skit.

men fick gå hem redan vid halv elva,kände mig inge pigg, förmodligen sprutans fel..

Lördags förmiddagen hamnade jag även då hos jenny, då slingade ja håret på jenny o tonade jessica. o jenny slingade mitt hår.. efter de kom elena min kära barndomskompis med tåget, hon ville komma o hälsa på mig o se rögle-modo,,

så ja elena jenny o jessica åkte på hockey..=)

efter de käkade ja o elena o jessica hos mig o sen kom även tommy o hans lillebror tomas som spelar med modo hit.. så vi såg en film tsamans o sen skjussa ja brudarna till tåget...=)

idag blir de rätt lugnt ska träna bara o don i lgnheten...

Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards