Alla inlägg under december 2009

Av Linnea Gustafsson - 10 december 2009 17:10

´Hej på er!

Hoppas allt är bra med er!! jag ha inte haft så mkt för mig på slutet, därför de varit lite tyst här på bloggen..

idag ha ja gått på stan en sväng o sen ha ja jobbat 5 timmar o nu ska ja snart gå på saloon o se rögle-djurgården...

kanske dricka ett glas rött;)

Nästa fredag drar man hem till norrland sååå jäkla underbart!!

Puss!

Av Linnea Gustafsson - 7 december 2009 15:19

idag ha ja jobbat från 10-15 riktigt skön dag!!

Sen beställde jag en ny effileringssax, riktigt skön va den! o ögonbryndfärg=)

nu tänkte jag ta o springa eller gå en lång promenad sen ska jag på saloon o äta en sallad med lovan o kolla på rögle-brynäs!

dax o vinna ikväll nu pojkar..

Puss!

 

Saknar även mina vänner där hemma!

    

Av Linnea Gustafsson - 1 december 2009 22:03

hoppas allt är bra med er gott folk..

Igår va jag med lovisa fram till klockan två då ja började på salongen o slutade vid sex, o sen åkte jag direkt på hockey.=) då rögle tyvär förlorade:(

Idag ha ja jobbat från 10-18 sen åt vi lite korvstoganof o efter de gick jag o lovisa på salongen o slingade håret o klippte våra pojkvänner..=)

dom blev så fin så...

o herre gud va roligt vi har tillsammans!!

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards