Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Linnea Gustafsson - 5 februari 2009 15:13

Just nu i livet så mår jag jätte bra! jag älskar tommy över allt annat, vi ha de väldigt bra tillsammans!! Sen jobbet mitt trivs jag sjukt bra med!! Tiden går så himla fort... Och min älskade vän jenny som finns här i ängelholm bara några 100 m bort... som alltid ställer upp o lyssnar<3 innan jag inte kände henne så ville jag bara hem hela tiden... hatade att bo här... men nu när vi ha kommit varandra så nära så Mår ja så mkt bättre o trivs såå bra tack vare henne!

*      *       *        *      *       *      *      *      *     *      *      *     *      *      *      *     *

Men sen finns de ju även vissa människor i denna stad som man spyr av bara man tänker på dem...!! ska bli skönt o komma hem till norrland till alla mina godingar i sommar... Men ändå sjukt jäkla jobbigt o sorgligt med 120mil till jenny från att ha varit nå 100 meter bort...

*      *        *         *          *         *          *            *        *          *          *        *    

hur som hellst så ska jag ut o springa nu i snön i ängelholm, de e sant de e säkert 1 cm iaf.........:p

Sen ska jag laga lite korv o stuvade makaroner o efter de ska jag packa inför helgens äventyr.. jag o tommy ska åka till linköping o hälsa på hans föräldrar o tina..:) Så vi åker direkt efter att ja slutar jobbet typ vid fyra... Jannie ska även tona mitt hår imorn innan vi börjar jobba..;)


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards