Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Linnea Gustafsson - 1 mars 2009 21:14

i fredagd kom iaf lotta o överaskade mig på salongen! hon sa att hon skulle komma vid halv åtta men sen så bara kom hon in på salongen!! såå himla glad jag blev!! sen till halv sju så hade tommy gjort tacos till oss! de va riktigt gott! och efter de gick vi på salongen o av färgade lottas hår så nu är hon brunett o inte längre svart hårig..=) blev fint!

Efter de delade vi på en vin flaska o nån cider sen tänkte vi bara sätta oss på nån krog o bara skratta o ha trevligt.. så vi gick först på nicks o sen blev de morris... sen stängde dom 3 o sen började vi tjaffsa om att han sa  att jag hade mkt kött på benen  m.m


På lördagen tog vi bilen till helsingborg o shoppade=) men de blev bara ett par jeans för mig...men lotta shoppade lite mer..=) när vi väl kom hem igen så va de meningen att vi skulle dra på bahnof o se rögle matchen med hockey fruarna men då va vi så trött så vi somnade i soffan två timmar o vaknade halv nio lagomt till att fixa i ordning oss för fest=) vid tio gick vi till jenny o förfestade=) o efter de blev de en teqila på nicks o sen blev de bahnof där även en del rögle spelare bl.a min älskling!! sen går de såklart massa skit rykten i denna stad... en blondin kom fram till mig o sa ja vet att du gick hem med salle i helgen o att jag hade haft tre kant me han o jenny... helt jävla sjukt!! jäklar vad ja dampade på henne!!


Nu i dag ha ja bara tagit de lugnt o ätit en pizza med tommy o stefan... o kollat hockey! sen sov jag en sväng o efter de blev de en kvällspromenad..=) o lite solning=) och nu ska jag duscha o sussa sen=)


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards