Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Linnea Gustafsson - 9 mars 2009 17:46

träningen gick så jäkla lätt i dag, jag sprang lite drygt 1mil o fem km i högt tempo...=) kändes som ja kunde springa hur långt som hellst!! jag älskar verkligen när de känns så=)=) efter de åkte jag o köpte en massa frukt o nu står jag o lagar mat o väntar på att älsklingen ska komma hem från träningen!


Måste börja jobba för beach 2009 NU!! =) den här sommaren ska ja vara extra fit, ha ja lovat mig själv! eftersom jag o JENNY ska vara modell på TENNISVECKAN i BÅSTAD på en catwalk vid peppes bodega... vi ska gå för BRUNO BANANI...:D:D:D de e underkläder o bikini..=) riktigt nice ska de bli!!! ;)

Av Linnea Gustafsson - 9 mars 2009 15:08

såå sköönt med en ledig dag!!

Marita min chef fyllde år i dag så då fick ja ledigt, riktigt sköönt! så de blev en sov morgon! o sen åkte jag o tommy till Hockey hallen o åt lunch, de va lasagne, jätte gott! efter de så ha jag gått i genom varje låda o vrå o RENSAT!! såå skönt! så slipper man göra de innan man flyttar hem över sommaren...=) hann även med o damm torka o diska o dammsuga, måste även hinna tvätta lite ikväll! :)


Men NU ska jag åka på gymmet o träna lite! ;)

efter de ska jag laga falukorv o stuvade makaroner=)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards