Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Heej på er

Av Linnea Gustafsson - 18 januari 2010 17:52

Helgen blev rätt lugn i lördagskväll så kom de tre par hem till oss, så vi drack vin ända till halv fyra på natten, men de va verkligen jätte trevligt!!

söndag så sov vi ut länge tillsammans o sen sprang jag en timme på stranden=)

o efter de gick vi på bio o såg snabba cash med lovan o johan andrea o sjöa o mario.. men den va inte lika bra som ja trodde att den skulle vara.:(

idag ha ja tränat en timme o sen jobbat fem timmar, ikväll blir de till att kolla på idrottsgalan o paradis hotel..=)


ha en trevlig kväll! Pusss

  

 
 
Ingen bild

Jeff

20 januari 2010 21:45

Snygg jävel ;)

 
Ingen bild

Rögle

21 januari 2010 22:27

Skånes skönheter ;D

 
Ingen bild

Paulo Berntsson

22 januari 2010 03:56

men gud jag såg dig på Oléarys, vilket sammanträffande, snygg var du ;D

 
Ingen bild

Pontus

22 januari 2010 12:42

Jenny och Linnea fräschare brudar finns nog inte i sverige iallafall.

 
Ingen bild

Henke (gbg)

22 januari 2010 12:44

varför blir du inte modlell för Nea svara gärna på det?
Du har ju tagit bilder för någoit bolag eller klädesmärke förut, och som jag förstog det gillade du det och bilderna vart helt fantastiska, du shar ALLT för att bli en modell förstår bara inte varför du inte tar chansen , hur som helst puss för en otroligt bra blogg :)

 
Ingen bild

Jessie

22 januari 2010 16:15

Pumor :D

 
k-ing

k-ing

1 februari 2010 21:43

vem e blondinen..=)??

hoppas vi ses ute. ;)
pumor de e ni!

http://kkkkkk

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Gustafsson - 12 november 2010 23:25

Heej nu va de sjuuuuukt länge sen ja skrev här, känner att jabörjar få tillbaka lusten att skriva!! De ha hänt väldigt mkt denna höst!! både positiva o negativa saker! Började iaf med att klara gesället, vilket känns sjuuukt sköönt! sen fick j...

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2010 18:21


Idag ha jag jobbat som vanligt, o just nu väntar jag på att maten ska smälta så ja kan gå ut o springa en timme, ska blir riktigt skönt! efter de ska ja gå i genom lite flytt kartonger, eftersom vi ska flytta ner våra saker till leksand till helgen.=...

Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2010 22:51


Igår tog lillebror studenten, de va så otroligt fint, de kom tårar från mina ögon.. alla är så otroligt lyckliga, o de gör mig så glad, sen tänker ja tillbaka när ja tog studenten, de va den bästa dagen i mitt liv, åh de visade jag med på scenen.. få...

Av Linnea Gustafsson - 13 maj 2010 19:11

Hej mina vönner, sämsta uppdateringen ever! förlåt för de.. ha haft väldigt mkt innan gesället o sen jobbat 100% med..   JUST NU befinner jag mej i Marbella i spanien, helt underbart ha tagit massa bilder så ja lägger ut dom när ja kommer tillb...

Av Linnea Gustafsson - 10 april 2010 00:25


idag ha ja jobbat till fyra sen tog jag o charlotte bilen till sundsvall o shoppade lite o sen hade vi bokat bord på bergsåker på deras restaurang där vi käkade o spelade v65 o min häst tävlade även. han kom tyvär bara fyra trodde verkligen på vinst ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards