Alla inlägg under januari 2009

Av Linnea Gustafsson - 23 januari 2009 18:51

Idag åkte jag o charlotte skidor klockan halv åtta på morgonen, o åkte drygt en timme!=) sen skyndade vi oss o duscha o sen åkte vi till härnösand,så vi va där vid 10.. vi shoppade lite olika saker, men viktigaste en party outfit för imorn! och jag är jätte nöjd med min klänning! den va svart! (vilken skräll ;)  ) haha... Sen blev de en runda på systemet också!

Vi skulle även gå in till tatuerings studion o kolla lite tatueringar, vi är båda jätte sugna på en tatuering... Jag ha ju en ros nere på magen, sidan av höften...men vill även göra en vid vristen, funderar på att skriva nått!?=) men man måste verkligen vara 100% säker!! men hur som hellst! så va de stängt på tatuerings studion såklart! våran vanliga otur! så då åkte vi till mc donalds o tröstade oss lite istället..;) Sen åkte vi även o kollade på lite bilar till charlotte! klockan blev sen 2 o vi fick lov o åka hem, eftersom vi båda skulle jobba!  Ni sitter jag här och ha nyss slutat jobbat, och väntar på att charlotte ska sluta, hon slutar klockan 9=) då ska vi nog åka till nico o hälsa på! en kompis som e brandman från sthlm, som nyss ha flyttat hit! ska bli kul! :D

Av Linnea Gustafsson - 22 januari 2009 13:46

Sitter just nu på sportringen ha lagt in en massa nike kläder i data systemet! minst 17  lådor...=) så nu väntar jag på lite choklad som belöning, innan ja ska fortsätta med puma=) sen ikväll så kommer charlotte till mig!


vi va även väldigt duktiga i morse, vi klev upp strax efter åtta o åkte skidor, i drygt en timme innan jobbet=) sen imorn bitti ska vi nog åka till härnösand en sväng o fixa lite saker, inför lördag...;D;D;D

Av Linnea Gustafsson - 21 januari 2009 18:42

I natt kom de sjukt mkt snö! vissa snödriver vid vägen va högre än mig..=) helt sjukt!! sen ska de komma över en halv meter i helgen också! =) såå skoj!! Nu ha jag iaf precis kommit hem från jobbet, jobbade på sportringen i dag! så nu ska jag ut o åka skidor, sen ska jag åka o sola lite, sen ska ja se top model klockan åtta!=) Klockan nio kommer charlotte till mig, efter att hon ha slutat jobbet!=) då ska vi se en film o äta lite godis kanske...;) bruka alltid sluta så när vi e på Ok o hyr film tillsammans..=)




Av Linnea Gustafsson - 20 januari 2009 18:19

I dag tog jag en sovmorgon o klev upp vid 11=) Sen åkte jag o mamma till övik o shoppade lite grann=) Sen åt vi en god tacos tallrik..=) Sedan gick vi o solade på paradis badet..=) såå himla skönt va de!! O nu ha vi precis kommit hem, så nu ska vi ut o springa en timme i snön=) sen blir de top model på tv'n klockan åtta...:D:D:D 


Längtas även riktigt mkt till på lördag! ;)

=)

Av Linnea Gustafsson - 19 januari 2009 17:17

Idag ha jag sytt in en längre kavaj som jag nyss köpt, som jag kommer använda som sommar jacka en hel del i sommar=) sen sydde jag in tre t-shirtar och ett par jeans..=) sen gick ja ut o gick en mil, gick bla förbi mitt barndomshem! får sjukt mkt känslor varje gång!!! o nu ska jag gå o gymma med brorsan! sen ska vi äta chips o dipp ikväll=) med en film..=) såå mysigt!


men nu ska ja pumpa fram lite rutor inför sommaren.. haha=)


Måste även säga att jag saknar min älskling nere i ängelholm!! Även min älskade vän Jenny saknar jag med, o lilla viggo!

Av Linnea Gustafsson - 18 januari 2009 14:52

Jag hade en liten förfest hemma hos mig igår, men först åt jag o domenic o charlotte lite mat... sen kom jonas o ante könberg, bergman, oscar och jeppe!=) vi satt typ bara i soffan o sjöng till lars winnerbäck o hade trevligt!! sen så kom våra skjussar! Mackan körde en bil och Elena min barndomskompis körde en! =) När vi väl kom fram till övik så gick vi på statt! men ja drack faktiskt bara vatten på krogen, jag hade sjukt ont i huvudet!! Men vi dansade o fulade oss som vanligt!!=) När klockan blev två så stängde dom så då gick vi ut o spelade lite fotboll, ante tog nämligen med sig en fotboll på krogen! hahaha! sen gick vi alla o åt på max! Sen så hade vi bara mackan som va chauför tillbaka, så vi tryckte in oss 9st i bilen! haha! När vi väl kom hem så sov dompa o charlotte hos mig!


Idag blir det en väldigt skön dag! ska bara åka skidor o ta de lugnt!=)

Av Linnea Gustafsson - 17 januari 2009 10:35

Idag ska allt bli kul=) vaknade vid nio o gick o solade..=) o nu ska jag snart ut o åka skidor i de soliga vädret o de e endast 5 minus, heeelt perfekt! sen kommer oscar o jeppe till mig, så ska vi gå på systemet o ladda inför en förfest hos mig,med en massa roligt folk o sen blir de utgång i övik med mina ögonstenar...=)


Pusss!!

Av Linnea Gustafsson - 16 januari 2009 21:11

Hade 28 minus i dag! o bara nån mil härifrån var de 37 minus... heelt sjukt!! skulle i gentligen åkt till övik med mamma i dag, men de va alldeles för kallt!! Så jag jobbade idag stället!=) sen åkte ja direkt o klippte farmor o  farfar.. sen åkte jag till mamma o hon klippte jag också!! åh nu ska ja klippa lillebror=) Öppnade föresten min present av tommy i dag! de va ett Guess armband såååååå fiint<3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards