Alla inlägg under februari 2009

*

Av Linnea Gustafsson - 4 februari 2009 15:43

Idag började jag på salogen vid halv elva=) Och slutade precis..=) riktigt sköönt!! Men ska nog ner på salongen nu snart ändå för jag hade tänkt o klippa o göra slingor på tommy..=) Sen efter de blir de träning, ska nog på gymmet en sväng o springa o köra lite styrka..=) Ikväll ska jag till jenny som ha bjudit mig på middag, de ska bli super mysigt! Vi ha alltid såå mkt o prata om... o nu ha vi en riktigt rolig sak att se fram emot även.... STHLM nästa helg!! Weeeiii!! ;)


Måste även hinna tona mitt hår nån dag i veckan eftersom hårförlängning ska i, i helgen...=)

Av Linnea Gustafsson - 3 februari 2009 10:09

Jag vaknade typ nyss ska ut o springa en timme med tobias nu, det är en kille som jobbar i baren på MM... Det är typ maritas systers son...:) Ska bli härligt! sen ha jag en massa små ärenden... sen när tommy kommer hem ska vi mysa ner oss i sängen o kolla på en film som vi hyrde igår, eller vi hyrde två o en såg vi igår men den hackade så jäkla mkt....:( Och sen så ska jag o tommy åka o kolla på en hockeymatch typ P16 elit... =)

Men nu ska jag ut o springa!!!!


Puss

Av Linnea Gustafsson - 2 februari 2009 13:04

Det går alltid alldeles för fort när man ha roligt!! Charlotte ha varit här från i torsdag tills i dag! Vi ha haft så himla roligt dom här dagarna!! O mkt pengar ha vi bränt... haha! Köpte iaf den där Tiger of sweden väskan som jag ha gått o kollat på 100 ggr... men drygt 3000:- för en väska kändes lite så däär.... men hur som hellst så köpte jag den! o även en jätte din bondelid skjorta och en klänning och hår förlängning som jag tänkte sätta i inför MOORE Festen i sthlm med JENNY!! ;;) wohoo, de ska bli sjukt roligt!!

Igår så satt jag även i hårförlängning på charlotte! de blev verkligen jätte fint!! men de tog ju 3 timmar.. haha

Men´nu ska jag gå på salongen börjar halv två. : ) riktigt skönt!!

Av Linnea Gustafsson - 1 februari 2009 11:37

igår kväll gjorde jag o charlotte i ordning oss as länge o satt i hårförlängning på charlotte o allt... sen satt vi bara o skrattade o drack o hade roligt! sen vid tolv så gick vi till jenny och därifrån tog vi en taxi till bahnof där hockeygrabbarna hade killfest, så tommy mötte upp oss utanför..=) men vi åkte direkt vidare till en annan krog 57:an heter den... men de va 25 o dom va sten hård så ja kom inte in........ Jäkla piss vakt!!

sen gick vi på morris där dom sa att de va 21 så de kändes kul.. men när vi väl kom in så va de max 14åringar där inne... så då provade vi en annan som heter trees men vakten bara skrek- STÄNGT! så då gick vi hem..... Vilket utbud av krogar Ängelholm...... Härligt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards