Alla inlägg den 2 april 2009

Av Linnea Gustafsson - 2 april 2009 16:59

imorse innan jobbet så sprang jag en timme, sen började jag klockan elva o jobbade bara til fyra, sen ha ja suttit ute o solat i en timme!=) de e ju trots allt 16grader i skuggan i dag! o varmare ska de bli i helgen! och i morgon e ja ledig, hur skööönt som hellst!

idag ha ja ingen lust att laga mat så de bli en hamburgetallrik, eftersom ja ha tränat varje dag hur länge som hellst..=) efter de ska jag göra mig i ordning för lite Hockey!!=)

förra hemma matchen blev ja insomad 4a gånger, lite pinsamt!=)

jag kommer iaf hem v 16 så då är de FEST! så boka in den 16 o 17e mina vänner, så festa vi järnet!! =)


lägger in lite gamla bilder från 2 års sedan, så man endast va 18 år..=)

Tvillingarna med de mörka håret, de va en period i mitt liv, då de hände mkt...

Ovido - Quiz & Flashcards