Alla inlägg den 19 april 2009

<3

Av Linnea Gustafsson - 19 april 2009 22:25

igår så va de ju övik som gällde, så jag tog bilen till övik o till lottas nya hus vid vattnet! sååå jäkla fiiint!! blev så avundsjuk! önskar jag också hade haft ett hus på nötbolandet...;) men när jag väl kom till henne så hade ju anton typ 7 killkompisar där, men de va riktigt sköna grabbar, skrattade hela kvällen!sen skåneblev de taxi in till stan,då vi gick in på harrys! där även min älskling va! så de va roligt! o jag o lottade fulade oss på dansgolvet o hade sååå himla roligt!! jag älskar verkligen o festa med mina vänner här uppe! man kan verkligen vara sig själv!!=)

och idag så tog ja o älsklingen bilen direkt från övik till undrom där lillebro spelade final i fotbollscupen, som dom även vann:)

Och efter de sov jag en stund! o sen va ja på en arbetsgrej...

jag ska typ bli säljchef för skånelän på att sälja en ny träningsstav, som e 4kg på varje armtag man tar, så efter en timmes gång eller löpning så ha man tränat armarna i minst 12 TON!: helt sjukt, vilken bra träning!! så jag ska åka runt till alla intersport butiker i skåne län o instruera alla i personalen osv..=) så de blir kul! men nu ska jag o älsklingen krypa under täcket o mysa o ta en sov morgon imorn...


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards