Alla inlägg den 10 april 2009

Av Linnea Gustafsson - 10 april 2009 02:32

Idag när jag kom till matchen så fick ja sån fruktansvärd huvudvärk!

så i mitten på matchen, så fick ja lov och åka hem o lägga mig en on halv timme... för att sedan måsta åka tillbaka till  hallen för middagen o fest.. men huvudvärken släppte ej, så jag fick bara i mej en cider o sen blev jag chauför istället.. o blev såklart stannad av polisen o fick blåsa... men den visade inget som tur va! =)

sen gick ja in på bahnof en halvtimme, men huvudet pallade inge mer.. så nu ska jag gå o lägga mig... o hoppas inerligt att jag inte blir tok sjuk.. men just nu känns de tyvär som de....................................:(( så fruktansvärt typiskt när man ha sett fram emot denna helg såå mkt!! men ja kanske vaknar upp o e pigg som en nötkärna med, man vet aldrig...:D

gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards