Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Linnea Gustafsson - 24 juli 2009 15:30

Heeej på er!! de e lika regnigt som vanligt!! idag ha jag o mammao christer sprungit en timme, o ha nyss duchat o ska snart åka till övik o gå lite i stan o äta på olles o kanske bowla, o efter de stannar jag nog över hos lotta för o bara sitta o dricka vin o surra som bara vi kan..;)


o dessutom ha ja börjat läst en bok, de kommer bli den första boken jag nånsin ha läst ut o de e- Det ska bli ett sant nöje o döda dej! av magdalena graaf.. den e riktigt bra, började i dag o ha redan läst 60 sidor, de e väldigt bra av mig som annars aldrig kan sitta still..=)

 men nu sitter jag o väntar på att christer o tommy ska bli färdiga så vi kan åka nån gång, alltid tjejerna som e klar först..;)

Puss på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards