Alla inlägg under mars 2009

Av Linnea Gustafsson - 16 mars 2009 17:31

jag gick iaf till marita på salongen en sväng o då ringde hon sjukhuset om min fot.. så imorn bitti kvart över åtta ska ja till en ortoped, han sa att han fömodligen kommer att snitta upp min knöl o tömma den o rengöra, känns ju skönt...:S:S:S

sen gick jag o tobbe på espresse house o fikade, o nyss ha vi ätit lite middag, ska dra till Halmstad nu o spela trav, de e v65 ikväll=)

ska bli gött o vinna lite money..=)

Ha en trevlig kväll!

Puss!

Av Linnea Gustafsson - 16 mars 2009 12:14

fick ledigt i dag på salongen för att jag MÅSTE till läkaren, jag ha haft väldigt problem den sista månaden med min halgusvalgus knöl på foten o den e så jäkla inflamerad nu så ja inte få på mig en sko.. de blöder o varar som ett tok... så mamma o tommy tvingade mig igår, att ja måste till läkaren idag... lär vell få penselin o nått mer....


sen ska jag fixa lite i lägenheten, kanske gå o tona håret på salongen o lägga i lite slingor kanske..;) weei!


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 15 mars 2009 11:04

vaknade vig halv elva, så himla sköönt att sova ut! ska åka på gymmet nu snart o springa en timme o styrketräna lite=) ska li skönt! efter de blir de HOCKEY! ¨de e hemma i dag Rögle-Leksand...=)

jag ha inte så mkt åh skriva idag fakitskt, brukar inte hända så himla mkt på söndagar..:)


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 14 mars 2009 10:09

satan vilken huvudvärk jag ha idag...  idag ska jag iaf fika med jenny på stan, ska gå några ärenden på stan, sen tänkte jag vinna på trav i dag...;)

efter de blir de nån god mat o godis o se melodifestivalen...=)


Av Linnea Gustafsson - 14 mars 2009 02:09

skulle som sagt till jenny o se matchen o dricka lite vin....

mmm slutar bra som alltid dela på en flaska vin... en kvarting o två skumpor...... STABILT LINNEA.............

kom nyss hem efter att vi hade vart på nicks ett tag o torstens...

sen skulle vi vidare på morris, tyvär palla ja inte o gick hem till min älskling istället...


gött att de blev två poäng för rögle iaf mot växsjö..


Av Linnea Gustafsson - 13 mars 2009 18:12

gu va gött med fredag!! ha jobbet rumpan av mig på salongen i dag=) sen när vi slutade så ville marita min chef pröva o göra manikyr på mig eftersom vi ha sånt där... så de blev fint!

sen gick ja o köpte en chokladbit, mm=)

o nu sitter jag o väntar på att potatisbbullarna ska bli klar, o efter de så ska jag till jenny o kolla på hockeyn som börjar i dag för rögle.. o de lär bli en hel del vin o nån choklad cigarett..;)

lägger även upp nån bild sen plåtningen i båstad... de här är inte fotografen foton utan privata, så dom e inte redigerade direkt.. haha


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 12 mars 2009 09:32

jag måste bara lägga upp en gammal bild.. de här är från umeå när tjejerna skulle ta mig ut på krogen för första gången, hade precis fyllt 18=) nästan tre års sedan....


vi se så små o oskyldiga ut...;)

Av Linnea Gustafsson - 12 mars 2009 09:25

idag är de en mkt bättre dag!=) solen skiner dessutom=)=)

idag börjar jag jobbet vid kvart i elva, så ja tänkte försöka hinna gå en promenad innan=)

sen ikväll ska jag o tommy ha en myspys kväll=) weeeii=) vi ska laga god mat o hyra en film o kanske liite godis o tända upp ljus  i hela lägenheten..=)


men nu ska ja äta frukost o göra mig i ordning=)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards