Alla inlägg under mars 2009

Av Linnea Gustafsson - 23 mars 2009 14:16

imorse va jag till sjukhuset o rönkade foten o va till läkaren, inflammationen va nästan borta så de va bra, men själva knölen ville dom operera bort så fort såret e läkt... känns lite si så där! i såfall blir de 3e våren o sommaren på rad som ja måste hoppa på kryckor... måste ta mig en rejäl funderare på de....


efter de ha ja bara tvättat kläder o diskat o fixat lite i lägenheten... tänkte gå en sväng på stan o köpa en foundation o en rosa plattång om ja hittar den ja söker... o vid fem tänkte ja dra upp på gymmet o köra ett spinningpass o efter de åka o handla, de blir lax o grönsaker i dag...  tänkte köra en protein diet här framöver...;)


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 21 mars 2009 16:47

idag ha jag kollat på alla skidtävlingar på tv, sen ha ja inte gjort nå mer faktiskt... jo jäklas med tommy, så han e så himla less på mej just nu... de e bara för att jag ha så sjukt mkt överskottsenergi bara för att jag inte kan springa nått!! men ja tänkte gå o tona håret nu tro ja...=) och inte ha ja varit nått på stan o köpt den rosa plattången heller..:S

Men nu måste jag ta o göra nån nytta....

Puss

Av Linnea Gustafsson - 20 mars 2009 23:27

efter fikastunden med andréa så bjöd jag o tommy, andréa o mattias på 3 rätters middag... blev först vitlöksbröd, sedan kött och hemmagjord potatisgratäng med bea.=) lyckades faktiskt med gratängen (riktigt stolt) haha... efterrätt kladdkaka o grädde... blev även lite rött vin=)

så nu sitter vi här mätta o belåtna, ska snart ta en dusch o gå o lägga mej..!


Imorn ha vi inga planer alls faktiskt, jag tänkte bara ta en runda på stan o bla köpa smink och en Ny plattång en ROSA, mest för att den e rosa..;)


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 20 mars 2009 10:42

idag ska jag fika med jenny på stan vid halv ett, sen kommer även emma dit! sedan klockan tre ska jag fika med andréa.. efter de blir de vell bara nån god fredagsmat o mys framför tv'n med en massa täcken o kanske lite godis..;) men nu ska jag hinna träna lite o göra mig i ordning inför fika pratandet..=)


*Måste bara säga att jag längtar sjukt mkt till påskfesten på peppes bodega i båstad den 11 april, de kommer bli GRYMT!


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 19 mars 2009 11:30

Imorse ringde doktorn o väckte mej klockan åtta, o bokade in tider till mig på sjukhuset. efter de ringde marita på salongen o bad mig komma ut, då hade hon ordnat 10 filmer till mej... så himla snällt!!

har lätt världens bästa frisör chef!

nu sitter jag bara o väntar på att tommy ska vakna, dom kom hem vid sex i morse... funderar på att ta en filt o åka ner till havet o stranden o äta frukost där o bara njuta av de varma o soliga vädret=)


Puss!

Av Linnea Gustafsson - 19 mars 2009 00:22

jenny kom till mig o såg hockeyn ikväll, till de blev de typ pizza o godis, men tyvär laggade datorn hela tin så vi såg typ ingenting...:(

sen så fick ja jätte ont i foten o då kollade vi till den o då hade de varat igenom hela bandaget, så då ringde jenny sjukvårdscentralen  o berättade hur de låg till med min fot o dom sa att vi bör åka direkt in på akuten, så vi drog direkt till helsingborg, där dom fick ta en kanyl o tömma knölen igen o lägga om.. sen så ska jag på rönken i morn bitti..:S

less less less!!

TACK för att du alltid finns för mig o ställer upp i alla lägen jenny!

Kommer inte klara mig utan dej sen....:((

Nu ska ja sova!

Puss!

Av Linnea Gustafsson - 18 mars 2009 13:39

känns ju kul att man e svin less på att vara hemma o sjukskriven efter att ha varit de i en on halv dag... ha bara 12 dagar kvar...:(( jag kommer lätt att börja jobba tidigare fast ja inte får.. men man få ju nå fel!! idag ha ja iaf städat o dunkat magnus uggla på max volym och sen åkte jag på gymmet o körde överkropp "lite träning iaf".=) efter de åkte jag till marita på salongen o fick tiden o gå lite=) o nu ska ja laga lite mat tänkte jag o sen lägga mig o kolla på en film..=)

O IKVÄLL är de Rögle! =)=) weeei...

ska nog till jenny ikväll o se matchen o prata en massa så klart, och skicka in en hemlig sak.. ;)


Puss!



Av Linnea Gustafsson - 17 mars 2009 10:30

klockan åtta i morse så åkte jag till sjukhuset på ortopedmotagningen o skulle kolla till min halgusvalgus knöl.... såå dom började att känna o de bara forsa blod o var...:S de gjorde såå himla ont!!:(

sen tog han fram bedövnings spruta o tröck in i knölen o sen tog han en kniv o öppnade upp knölen o tömde den sen...

den va rejält inflamerad så om ja ha otur så ha infektionen gått ända in i benet o då blir de inte roligt, så ja ska åka o rönka till veckan...blev iaf sjukskriven i två veckor... så ja funderar på att dra hem till norrland imorn..=) nånting positivt i de hela iaf....

Ovido - Quiz & Flashcards