Direktlänk till inlägg 27 april 2009

laddar för morgondagen

Av Linnea Gustafsson - 27 april 2009 21:52

idag va de sista dagen min chef jobbade på salongen.. inatt åker hon till mallorca en vecka! så de innebär att jag blir själv på salongen, o imorn e jag fullbokad från 10-18 sen ska jag på barnkalas klockan 19, eftersom viggo fyller sex år...=) o idag fyller Lillebror 18år, och rikard fyller 20..;)) grattis grattis mina små gottegrisar.=)


Sen på Lördag är de rejält med fest! blir förfest med jennys killkompisar, sen blir de peppes i båstad, med sommar premiääär..;) weeeiii!!

så de här kommer bli en rolig vecka, sen kommer älsklingen hem igen på söndag!

ska även börja sälja ut grejorna i lägenheten o köpa Allt nytt, allt e igentligen nyköpt eller ett år tillbaka, men vill ändra stil...;)

Men nu är de dags för lite sömn så man e pigg som tusan, för morgondagen!!


Sov gott allesammans, ska börja lägga in mer bilder, många tjatar så de kommer!

Puss!

 
 
Ingen bild

Jens Löfgren

27 april 2009 22:06

snygging ;)

 
Ingen bild

william.k

27 april 2009 23:25

Klart folk tjatar på dig för du är både otroligt snygg och skriver en intressant blogg.

Men även för att en blogg bli trevligare med bilder emellanåt men jag ska inte klaga för tycker din blogg är en av dom bästa jag läst :)

 
Ingen bild

mange

28 april 2009 21:46

fin finare finast!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Gustafsson - 12 november 2010 23:25

Heej nu va de sjuuuuukt länge sen ja skrev här, känner att jabörjar få tillbaka lusten att skriva!! De ha hänt väldigt mkt denna höst!! både positiva o negativa saker! Började iaf med att klara gesället, vilket känns sjuuukt sköönt! sen fick j...

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2010 18:21


Idag ha jag jobbat som vanligt, o just nu väntar jag på att maten ska smälta så ja kan gå ut o springa en timme, ska blir riktigt skönt! efter de ska ja gå i genom lite flytt kartonger, eftersom vi ska flytta ner våra saker till leksand till helgen.=...

Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2010 22:51


Igår tog lillebror studenten, de va så otroligt fint, de kom tårar från mina ögon.. alla är så otroligt lyckliga, o de gör mig så glad, sen tänker ja tillbaka när ja tog studenten, de va den bästa dagen i mitt liv, åh de visade jag med på scenen.. få...

Av Linnea Gustafsson - 13 maj 2010 19:11

Hej mina vönner, sämsta uppdateringen ever! förlåt för de.. ha haft väldigt mkt innan gesället o sen jobbat 100% med..   JUST NU befinner jag mej i Marbella i spanien, helt underbart ha tagit massa bilder så ja lägger ut dom när ja kommer tillb...

Av Linnea Gustafsson - 10 april 2010 00:25


idag ha ja jobbat till fyra sen tog jag o charlotte bilen till sundsvall o shoppade lite o sen hade vi bokat bord på bergsåker på deras restaurang där vi käkade o spelade v65 o min häst tävlade även. han kom tyvär bara fyra trodde verkligen på vinst ...

Ovido - Quiz & Flashcards