Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

underbara helg<3

Av Linnea Gustafsson - 27 juli 2009 10:23

haft en riktig toppen helg! i fredags så åkte jag o mamma o tommy o christer till övik, fast vi hann även springa en timme innan, men väl framme i övik så shoppade vi, jag köpte ett par svarta jeans o en super söt bondelid linne o en present till, till tommy! o efter de gick vi till olearys o åt, ja åt en jätte god kyckling sallad.. sen stannade jag hos lotta o vi hyrde en film o åt godis o pratade nästan ihjäl oss..;)


Lördagen så körde vi vattenskoter i övik, jag o lotta på en o erik o tommy på den andra=) första svängen så körde bara ja o lotta o då stod de 7knop o vi hade ju ingen aning hur fort de e enligt km/h o såklart stod kustbevakningen där så vi åkte till deras båt o frågade en massa frågor... sen fortsatte vi o när vi kom in i övikshamnen så stannade vi, o då tittar de upp en säl bara 5 m ifrån os, i säkert 30min sen försvann den en stund o då körde vi o sen kollade vi bakåt då följde den oss..Såå sött!!

kvällen till ära så åkte vi till ulvön o festade som nå tok, hade otroligt rolig kväll, de hände en hel del saker..;)  somnade vell vid 6 tiden...


Men nu ha ja inte tid o berätta nå mer detaljer ska åka o jobba på sportringen nu.=) bilder kommer..;)

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Gustafsson - 12 november 2010 23:25

Heej nu va de sjuuuuukt länge sen ja skrev här, känner att jabörjar få tillbaka lusten att skriva!! De ha hänt väldigt mkt denna höst!! både positiva o negativa saker! Började iaf med att klara gesället, vilket känns sjuuukt sköönt! sen fick j...

Av Linnea Gustafsson - 14 juni 2010 18:21


Idag ha jag jobbat som vanligt, o just nu väntar jag på att maten ska smälta så ja kan gå ut o springa en timme, ska blir riktigt skönt! efter de ska ja gå i genom lite flytt kartonger, eftersom vi ska flytta ner våra saker till leksand till helgen.=...

Av Linnea Gustafsson - 11 juni 2010 22:51


Igår tog lillebror studenten, de va så otroligt fint, de kom tårar från mina ögon.. alla är så otroligt lyckliga, o de gör mig så glad, sen tänker ja tillbaka när ja tog studenten, de va den bästa dagen i mitt liv, åh de visade jag med på scenen.. få...

Av Linnea Gustafsson - 13 maj 2010 19:11

Hej mina vönner, sämsta uppdateringen ever! förlåt för de.. ha haft väldigt mkt innan gesället o sen jobbat 100% med..   JUST NU befinner jag mej i Marbella i spanien, helt underbart ha tagit massa bilder så ja lägger ut dom när ja kommer tillb...

Av Linnea Gustafsson - 10 april 2010 00:25


idag ha ja jobbat till fyra sen tog jag o charlotte bilen till sundsvall o shoppade lite o sen hade vi bokat bord på bergsåker på deras restaurang där vi käkade o spelade v65 o min häst tävlade även. han kom tyvär bara fyra trodde verkligen på vinst ...

Ovido - Quiz & Flashcards