Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Linnea Gustafsson - 3 oktober 2009 21:08

Då va de lördag=)

Idag vaknade jag vid tio, sen vid elva åkte jag o jenny o viggo till bali o jag köpte den efterlängtade spegeln ja ha kollat på så mkt!! den är väldigt stor o ramen är i rejält o tungt trä i mörkbrun nyans, samma som mitt soffbord=)

Den hade kostat 2000:- men ja fick den för 395:- Gott!!!

Sen åkte vi till Familia där vi shoppade massa små saker=) jätte kul, o sen åt vi mc donalds..=)

O sen åkte vi hem till ängelholm o gick på el greco o såg rögle-linköping men dom förlorade tyvär med 4-2:(

O nu e ja hemma o ha satt upp min vackra spegel=)

O ska ta o städa lite nu o paketet ja köpte till älsklingen, får ligga på sängen o vänta på honom tills han kommer hem i kväll=)

Puss

     


Ovido - Quiz & Flashcards