Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Linnea Gustafsson - 16 oktober 2009 18:57

Nu kommer den roliga saken jag skulle berätta..=)

den 31a oktober ska ja vara underklädes modell för en Fashion visning i Helsingborg, de kommer vara väldigt speciella o sexiga underkläder, med mkt smink o hårförlängningingar o lösögonfransar..

Jag o jenny o jessica ha blivit antagna..=) ska bli sjukt kul o få bli super stylad o gå på en catwalk inför mkt folk...=)

 

MEN ni som stör er rejält på att jag råkar visa en cm av mina trosor på vissa partybilder,

NI behöver ju inte gå o kolla på underkläds visningen eftersom ni förmodligen kommer att se mej i trosor då....

Av Linnea Gustafsson - 16 oktober 2009 10:17

Äntligen fredag!!=)

Igår så jobbade jag 13.30-17.30 riktigt sköönt!! så jag hann städa o tvätta o plugga på morgonen..

o efter att jag slutat så hade jag o lovisa bokat bord på Saloon där vi åt o drack gott o såg på Rögle-djurgården där rögle vann med 3-1 o Älsklingen gjorde mål!!! (är nu skyldig han en Gant keps, ja sa gör du mål så får du den av mig) -fan också;) skojja! sen gjorde även lovisas kille ett mål, så de va en riktigt lyckat hockeykväl=)

efter de gick vi o köpte en chokladbit sen satte jag mej o pluggade i 2 timmar..

 

Idag ha ja hunnit pluggat o sminkat mej o ätit lite frukost, börjar på salongen 11 idag. efter att ja slutat ska ja vell laga nån god fredagsmat o sen tända ljus i lägenheten o mysa med älsklingen...

Ska även berätta en rolig grej ja ska göra den 31a okt ;) men de ta vi en annan dag=)

 

Puss!!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards