Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Linnea Gustafsson - 24 oktober 2009 14:05

började på salongen klockan sju i morse, dåligt trött man va.. sen jobbade jag till halv två.. o min chefs mamma krockade i dag med bilen så hon fick åka ambulans till helsingborg de va en frontalkrock:( så min chef fick ju dra vid halv tolv, så efter de fick jag ju ta hennes o mina kunder.. så ja e helt slut!!

Sen fick ja springa till systemet..;) haha!!

Nu ska ja ta o göra lite soppa (ska köra en sopp diet hela veckan innan modellandet den 31a):)

Sen ska jag åka o kolla på tommys match de e rögle-djurgården hemma, hoppas på vinst..=)

efter de ska ja till jenny o färga mitt hår grått;)

o dricka lite champanje o röka lite devil lär vi ju göra..=)

Men nu ska ja äta o göra mej snygg till matchen--;)

Puss!!!

 

-ha en trevlig lördag kväll=)

Ovido - Quiz & Flashcards