Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Linnea Gustafsson - 5 oktober 2009 13:05

Imorse vid halv tio så sprang jag o jenny i 45minuter o efter de tog vi direkt bilen till gymmet där gymmade i två timmar... vi körde riktigt hårt! o nu när ja väl kom hem så gick jag ut o gick med grann tantens hund=)

Nu ska jag laga lite korv med bröd o efter de blir de en dusch o sen ha ja tvätt tid från två till sex.. o halv tre ska jag till läkaren för massa allergi prover o skit, måste även ta vaccin mot svin influensan för vi e väldigt utsatta vi med astma o allergi, o mitt imunförsvar e väldigt lågt nu så de måste ja ta, sen ska jag hem o fortsätta o tvätta sen ska jag åka på hockey match de e rögle-timrå! o jag ha en kund på min salong en liten kille på tio år, som ha gått igenom väldigt svår cancer o ha nyss blivit frisk.. så jag fixade en biljett till honom så han ska få sitta bredvid mej... (ännu en god gärning) ;)

Men hoppas ni ha haft en bra morgon o förmiddag!

 

Kraam o Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards