Alla inlägg den 17 september 2009

Av Linnea Gustafsson - 17 september 2009 19:55

de e redan fredag, jag tyckte de va igår som vi hade fest hos lotta med alla mina killkompisar o lotta o charlotte, men de e en vecka sen... de går alldeles för fort, i veckan ha ja ju fyllt 21 år=) weeei... sen ha ja jobbat ons tors o ska även jobba imorn...

Imåndags hade även jag o lotta en jätte mysig picnik dag i nordingrå där vi satt o pratade om livet o åt kakor o mackor o drack saft!!=)

imorn fredag så startar min härt på bergsåker, ska bli väldigt spännande!!

o sen rullar jag o charlotte upp till övik hem till lotta, för en sista fest tillsammans förmodligen innan jul, eftersom jag åker tillbaka till ängelholm på söndag!

Hoppas ni ha haft en härlig vecka, så kanske vi ses i vimlet imorn...;)

Puss Kraam!!

Ovido - Quiz & Flashcards