Alla inlägg den 29 september 2009

Av Linnea Gustafsson - 29 september 2009 21:53

förlåt att ja e dålig på att uppdatera men de ha vare väldigt mkt jobb o sen ha ju även hockeyn dragit igång så de e väldigt mkt hockey! i fredags iaf så hade jag o jenny vin kväll de va super mysigt, vi va hemma hos henne sen tog vi taxi hem till mej (300m) haha.. men ja behövde byta kläder o sen gick vi på torstens o drack posa pantern...=)


Lördagen så va de första hemma matchen i rögle o de va sjukt bra tryck som vanligt=) men dom förlorade tyvär, så ja åkte hem o lagade en super god middag o sen gick vi o såg en bio, de blev flickan som lekte med elden=) riktigt bra!!


Söndagen så åkte vi o shoppade på min favorit butik hittade o köpte alldeles för mkt=) sen gick vi ut o åt o efter de hyrde vi en film o myste med lite chips o dricka=)


Måndag så jobbade jag hela dagen o sen bjöd jenny mig på middag, o sen prata vi o skratta som bara vi kan=) haha, sen fick jenny ett gott samtal, hon fick jobb på en jätte bra salong på väla centrum! (så glad för din skull gumman)


idag tisdag ha ja jobbat hela dagen o sen va de middag hos linda där även nästan alla hockeyfruar va, så de blev pizza o tv tittande på våra killar som mötte södertälje o som vann i förlängning med 1-2!!=)


o nu sitter ja här hemma o ska ta en dusch o ta tag i disken ja ha kvar från i går då ja bakade chokladbollar, men misslyckades... HUR FAN MISSLYCKAS MAN MED DE?? 7åringar klarar de galant, men inte jag;) haha!!


SOv gott påer!!

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards