Alla inlägg den 19 september 2009

Av Linnea Gustafsson - 19 september 2009 13:05

igår hade ja riktigt trevligt, jobbade till sex, sen tog ja o charlotte bilen till ullånger, där vi gjorde oss i ordning, sen begav vi oss till edholm, där även patrik d, patrik n, niklas n, niklas g, mackan va, vi festade o sjöng o dansade, o prata massa barndoms minnen, så himla kul!! sen skjussade mackan oss till övik, mej o charlotte o patrik d, men skulle även ta ut pengar på bankautomaten i ullånger osså när ja ha tryggt koden o hur mkt pengar ja skulle ta ut, så få ja för mig att ja ska röka mitt i allt, så ja börja leta tändaren i väskan o VIPS så slukade automaten in mitt kort o pengar..... så där stod ja utan kort o allt...

fick åka hem till mamma o som tur va, var mammas bror där, o han gav mej en Rejäl slant....

sen åkte vi in till ollés o hade jätte kul... jag blir bara så jäkla kaxig på fyllan, skulle haft ett lås på käften i bland...

DESSUTOM kom våran travhäst tvåa igår, bara en halv meter från vinst...

så de blev 12 000 iaf!:)

Idag ha ja jobbat 10-13 o nu ska ja ner på stan o göra v75...

Ha en trevlig kväll mina vänner, första lördagen på evigheter som ja inte festar nu.. haha!

Imorn går även flyget tillbaka till ängelholm...

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards